משחקי קהוט לבידוד

משחקי קהוט לבידוד ופעילויות לילדים לבית. פעילויות למי שנמצא בבידוד או סתם כשמרגישים משועממים: טריוויה, ידע כללי, משחקי קהוט ואמת או חובה

שי לביא

עודכן בתאריך

בריאות המשפחה
משחקי קהוט לבידוד ופעילויות מהנות. צילום: Pexels Olenka-sergienko-388385

משחקי קהוט יכולים לשמש הזדמנות נהדרת להפיג את השעמום, להנות ולשפר את הידע הכללי או ההיכרות עם חברים, משפחה ואחרים. במהלך מגיפת הקורונה ילדים ובוגרים רבים נכנסו לבידוד. בין אם הבידוד נובע מחשיפה לחולה מאומת או בשל מחלה. לאור זאת מאור אלפי ישראלים מצויים בבידוד. במהלך הבידוד רבים מחפשים פעילויות לילדים לעשות בבית.

משחקים לילדים, חידונים, שאלות, פעילויות מאתגרות לפנאי נחוצים כיום בגלל ריבוי הבידוד הביתי בישראל. נגיף הקורונה כפה בידוד על מי שנמצא מאומת ולמי שנחשף למאומת ולא חוסן. לכן מאות אלפי ישראלים מצויים בבידוד בית. לפניכם תארנו מגוון פעילויות לילדים וגם בחלקם למבוגרים למהלך הבידוד. נוכל לשחק בפעילויות אלה, במשחקים ובחידונים לבד, עם בני משפחה או עם חברים. נוכל לבחור מבין הפעילויות משחקי אמת או חובה שניתן לשחק גם בזום, שאלות טריוויה ידע כללי ומשחקי קהוט.

מגוון משחקי קהוט לבידוד ופעילויות מהנות

לפניכם מפורטות פעילויות לבידוד או סתם כשמרגישים משועממים:

1. משחק אמת או חובה

2. משחקים ושאלות טריוויה

 

3. משחקים, שאלונים וחידוני קהוט מוכן

הכנת קהוט בחינם בעברית

אם רציתם להכין קהוט ולא להשתמש בקהוט מוכן, תוכלו לעשות זאת בקלות. יצירת קהוט מתבצעת בפשטות ואינה מורכבת. למי שמעוניין להכין קהוט משלו כדי לשחק עם חברים ומשפחה, ניתן למצוא הנחיות ליצירת קהוט להלן:

דילוג לתוכן