משחק טריוויה ליום הנישואים

הצעה לרעיון של משחק טריוויה בשאלות מיוחדות ליום הנישואים כפעילות מהנה. צילום" Pixabay micaelafioti
הצעה לרעיון של משחק טריוויה בשאלות מיוחדות ליום הנישואים כפעילות מהנה. צילום” Pixabay micaelafioti

רבים מחפשים רעיונות להפעלות במהלך ציון אירועים מסוימים כמו יום הנישואים. ישנן הצעות לחגוג באופנים שונים את יום הנישואים ורעיונות לפעילויות ייחודיות. זאת לצד רעיונות למתנות מקוריות ליום הנישואין. אחת ההצעות המיוחדות יותר הוא להשקיע בבן או בבת הזוג לחגיגת יום הנישואים בחידון טריוויה של שאלות אודות המשפחה לצד שאלות וחידון לגבי הקשר הזוגי ואודות בן או בת הזוג.

לפניכם רעיון להצעת משחק טריוויה ליום הנישואים הכולל שאלות על בני הזוג. משחק טריוויה ליום נישואין הוא פעילות חוויתית וניתן לשלב אותה בפעילויות מבדרות, מיוחדות או מרגשות אחרות שבחרתם להעביר. לפניכם הוראות, הדרכה טיפים והצעות להעברת משחק הטריוויה ליום הנישואים.

במהלך חידון הטריוויה כאשר תפעילו את הקבוצה, מומלץ לפעול לפי ההנחיות אלו אך ניתן לפרוץ את הגבולות והמסגרת ולהוסיף, עניין, צחוק, ייחוד והנאה נוספת. עשו זאת בחן ושמחה ותבלו את פעילות יום הנישואין בהומור ובקלילות. תוכלו להמציא שאלון טריוויה משלכם ליום הנישואים. מנגד תוכלו גם להשתמש בפעילות שאלון הטריוויה המוצע פה או חלק מהשאלות בו. תוכלו לערוך את ההפעלה הזו במהלך מסיבת יום נישואים, חתונת כסף, חתונת זהב או חתונת יובל של בני זוג. בין אם מדובר בפעילות עבור בן הזוג שלכם או אם מדובר בהפעלת הטריוויה עבור יום נישואים של ההורים, של חברים או של סבתא וסבא. להלן הדרכה לפעילות ואז 25 שאלות טריוויה מעניינות לפעילות פנאי מהנה עבור יום הנישואים.

כיצד משחקים ואיך להעביר חידון טריוויה ליום נישואים

מי שמעביר או מעבירה את הפעילות יכולה ללבוש תחפושת מבדחת או מיוחדת, למשל כובע או לבוש שקשור לבני הזוג או למשפחתם, משהו שהם אוהבים או סתם תלבושת היתולית. זאת על מנת להוסיף אווירה ונופח משעשע לחידון הטריוויה ביום הנישואים. כמו כן, אפשר כהצעה נוספת ליום הנישואים ניתן גם להכין מצגת מיוחדת ולהקרין על מסך . זאת תוך עיטור המצגת עם תמונות משעשעות, הגיגים, הערות, שילוב קטעי וידאו של ברכות ליום הנישואים של בני המשפחה, סרטונים משעשעים הקשורים לנישואים ועוד.

בפעילות זו של חידון טריוויה ליום הנישואין יש לחלק את הקבוצה לשתיים או שלוש קבוצות קטנות יותר. מי שמעביר את השאלון מפה לכל אחת מהקבוצות שאלה לפי התור. אם הקבוצה שקיבלה את שאלה לא ענתה בצורה נכונה , הזכות להשיב עובר לקבוצה השניה. כל תשובה נכונה מזכה בנקודה. השאלות עוברות בין הקבוצות עד שהן מצליחות להשיב נכונה על שאלת הטריוויה.

ניתן גם לעצב את שאלות חידון הטריוויה ליום הנישואין באופן שיוצגו על כרטיסיה קלף איכותית. ניתן גם לאפשר לכלל המשתתפים באירוע לקבל קלפי שאלות ולהיות הם ששואלים את שאלות הטריוויה .

ניתן לבחור להעביר את שאלות הטריוויה ליום הנישואין כך שישאלו את כל אחד מהמשתתפים שאלה או שתיים. למשל לפי סדר הישיבה באירוע. דהיינו מי שמעביר את החידון שואל כל אדם שאלה. אם הוא הצליח הוא זוכה בנקודה. אם לא, השאלה עוברת למשתתף לצידו.

25 שאלות טריוויה לחידון יום נישואים

  1. כמה שנים בני הזוג נשואים ?
  2. לאן נסעו בני הזוג שחוגגים יום נישואים לירח הדבש ?
  3. איזו מסעדה בני הזוג החוגגים את נישואיהם אוהבים ביותר ?
  4. לאן נסעו בני הזוג שחוגגים יום נישואין בחופשה האחרונה ?
  5. איזה אוכל אוהב בן/בת הזוג של בני הזוג החוגגים את יום הנישואים ?
  6. איך בני הזוג החוגגים יום נישואים הכירו ?
  7. כמה זמן לפני שנישאו היום בני הזוג חברים ?
  8. מה בני הזוג הנשואים עשו בשירותם הצבאי ?
  9. באיזה גיל בני הזוג הולידו את ילדם הראשון, השני , השלישי ?
  10. מה התחביב המשותף של בני הזוג שאת יום הנישואין שלהם מציינים ?
  11. מה הסרט הראשון שבני הזוג הלכו אליו ?
  12. לאיזה מקום בני הזוג הכי אוהבים ללכת לטייל ?
  13. מי מבשל בבית מבין בני הזוג ?
  14. מה סוג המזון המועדף על בני הזוג ?
  15. מה סוג הבילוי המועדף על בני הזוג ?
  16. איפה בני הזוג גרו לאחר נישואיהם ?
  17. מהו השיר המיוחד של בני הזוג הנשואים  ?
  18. למי מבני הזוג יש מצב רוח טוב יותר בבקרים ?
  19. מי התחיל עם מי כשבני הזוג הכירו ?
  20. איפה בני הזוג התחתנו ? כלומר היכן נערכה החתונה של בני הזוג
  21. איפה כל אחד מבני הזוג עבד בעת שהתחתנו ?
  22. מה בני הזוג למדו ?
  23. לאן בני הזוג הלכו לבלות ביום האהבה האחרון ?
  24. איזה פינוק בן או בת הזוג הכי אוהבים מצד בן או בת הזוג ?
  25. מה היתה המכונית הראשונה של בני הזוג?