ניתוח מאמי מייקאובר כל מה שצריך לדעת

הריון ולידה הם אירועים משמחים לכל הדעות ולרוב, מדובר בחוויה מאוד מרגשת. עם זאת, גם בנקודת הציון הזו לא תמיד הכול ורוד. לפעמים גם במהלך החוויה המיוחדת הזאת, מגיעות לאחר שההתרגשות הראשונית חולפת גם השלכות נוספות והן לא תמיד נעימות. הגוף עובר שינוי משמעותי המשפיע על הגזרה הנשית שמשתנה פתאום, בלי אזהרה ממשית. זה כמובן מוכר וידוע, אבל עד שלא חווים את זה אי אפשר באמת להבין. תחושת הנשיות האופפת את האישה במהלך ההיריון עשויה להתחלף עם הזמן לתחושת תסכול מהמראה שהשתנה כל כך וללבוש היבטים פיזיים ונפשיים כאחד. זוהי גם כנראה הסיבה שניתוח מאמי מייקאובר הוא כל כך פופולרי כיום. כאן נסביר על הניתוח ועל כל היתרונות שנוכל להפיק ממנו.

אז מהו בעצם ניתוח מאמי מייקאובר?

מאמי מייקאובר הוא ניתוח פלסטי שמטפל בעיקר בחזה ובבטן ונועד להחזיר את החן והיופי שהיו לגוף לפני השינוי. בדרך כלל הניתוח עוסק בהרמה והגדלה של החזה לצד מתיחת בטן ושאיבת שומן, במקרים מסוימים ניתן לשלב גם טיפול באזור הירכיים והישבן. תפקיד הניתוח, ככל ניתוח קוסמטי, הוא להפוך את הגוף ליחידה שלמה ומאוזנת. הגוף מושפע מהנפש ולהיפך, לכן טיפול מוצלח בנקודות החלשות משפר גם את מראה הגוף וגם את הביטחון העצמי ומסייע לאישה לחזור להרגיש יותר בנוח עם גופה.

ניתוח מאמי מייקאובר: כל מה שצריך לדעת. צילום: Anastasia Gepp Pixabay
ניתוח מאמי מייקאובר: כל מה שצריך לדעת. צילום: Anastasia Gepp Pixabay

אז מאיפה בכלל מגיע הביטוי הזה? מקור השם של הניתוח הוא בשפה האנגלית – Mommy Makeover. כלומר, מהפך אימהי, עיצוב מחדש. בראשית ימיו נעשה הניתוח על כל איבר או חלק בנפרד – ניתוח חזה וניתוח לבטן, אך עם הניסיון, הקידמה והטכנולוגיה נפתחה האפשרות לשלב  בין ניתוחים מורכבים, המאפשרים שינויים דרמטיים יותר, אלה שיוצרים את המהפך המיוחל. מידע שפורסם על ידי האיגוד האמריקאי לכירורגיה פלסטית הציג כי לניתוח תפוצה נרחבת וכי לא מעט נשים היום בוחרות לעבור אותו אם היתה להן אפשרות המימון.

למי מתאים הניתוח?

כמו שהוזכר לפני כן, השינויים העיקריים מתחוללים בשני אזורים: החזה והבטן. ההריון, הלידה וההנקה, וכן השינויים ההורמונליים, עושים את שלהם. השדיים מתרוקנות, צונחות ומידלדלות ובכך מאבדות את המראה והמרקם המוצקים שהיו להם קודם לכן. השינוי בבטן בא לידי ביטוי בהתרופפות העור והתרופפות דופן הבטן השרירית – גדילת העובר מובילה למתיחת הרקמות ומכאן להתרחקות שרירי הבטן הישרים לצדדים. לצד השינויים האלה חלים שינויים כמו עודפי עור, סימני מתיחה והצטברות שומנים בירכיים, באגן, במותניים ובישבן.

חשוב לומר שלא כולן יסבלו מהמצבים הללו. יש נשים שיחזרו למידותיהן הרגילות  במהרה ויש כאלה שיקבלו את השינויים באהבה. בין אם התחושות חיוביות, שליליות או מעורבות, אין שום רע בלרצות לחזור לגוף מעוצב והרמוני, כזה שיאפשר לך להרגיש שלמה ונינוחה. בדיוק בשביל זה קיים ניתוח מאמי מייקאובר. כדי להגיע לתוצאה שלמה כזאת, לפני הניתוח צריך לאסוף את כל המידע הרלוונטי בשיחה עם מומחה ברפואה אסתטית ובניתוחי מאמי מייקואבר בפרט. במהלך שיחת הייעוץ יערך תיאום ציפיות, מעין שילוב בין הצרכים והדאגות שלך לבין דרישות המציאות הרפואיות. להעלות בפני הרופא את כל מה שתרצי לדעת על ההכנה לניתוח, על הניתוח עצמו, ההתאוששות וגם על תופעות הלוואי שעשויות להתעורר. תקופת ההתאוששות נעה בין שבועיים לבין כמה שבועות ומשתנה בהתאם לאופי הטיפול ולאופן בו נוטה הגוף להחלים.

איך לבחור רופא?

כפי שנאמר קודם, ניתוח מאמי מייקאובר הוא טיפול מגוון הכולל מספר ניתוחים וטיפולים קוסמטיים שמותאמים לכל אישה באופן אישי. כמה מהאפשרויות הנפוצות ביותר הן הרמת חזה בלבד, הרמת והגדלת חזה והרמת חזה בשילוב עם מתיחת בטן. כדי לקבל את ההחלטה הנכונה ואת התשובות לכל השאלות שעשויות לעלות בנוגע לשלבים השונים של הטיפול חשוב לפנות לרופא מומחה בתחום הרפואה האסתטית בעל ניסיון ושיוכל להציע את הטיפולים המתאימים ביותר עבורך. למציאת רופאים אנו ממליצים על היועצת פלטפורמה גדולה בתחום הרפואה האסתטית, באתר היועצת רופאים מומלצים רבים, המציעים ניתוחי מאמי מייקאובר שסייעו לאימהות רבות לחזור לשגרה עם חיוך. אנו מזמינים אותך לבקר באתר, ללמוד עוד על התהליך ולקבל המלצות שיסללו את הדרך שלך אל הטיפול המיוחל.

כתבה זו הינה תוכן מקודם בשיתוף דיגילייף המפעילה את אתר היועצת.