נתפסו תרופות מזויפות לשיפור האון

משרד הבריאות תפס תרופות לשיפור האון הגברי שנמכרו באופן לא חוקי בחנויות תל אביב

מערכת האתר

עודכן בתאריך

בריאות ויופימיניות האדם
תרופות לשיפור האון

משרד הבריאות תפס תרופות לשיפור האון הגברי בתל אביב

בפעילות משותפת שנערכה ע"י האגף לאכיפה במשרד הבריאות בשיתוף משטרת תל אביב השיטור העירוני והסיירת לביטחון עירוני עיריית תל אביב בוצעו חיפושים בקיוסקים בתל אביב שעל פי החשד מוכרים תרופות מזויפות/אסורות המסכנות את בריאות הציבור.

בקיוסק בשם "עידן חדש" הנמצא ברחוב מסילת ישרים תל אביב נתפסו תרופות מזויפות הנמכרות בניגוד לחוק. מטרת הפעילות, מניעת מכירת תרופות ללא רישיון אשר אסורות לשיווק בכלל ובפיצוציות בפרט ובכך למנוע מקרי תחלואה. במהלך הפעילות נתפסו עשרות תרופות מזויפות לשיפור האון הגברי מסוג קמגרה (KAMAGRA).

ממשרד הבריאות נמסר כי מכירתן של "תרופות לא רשויות כגון KAMAGRA שמכילות את החומר הפעיל סילדנפיל המצוי בתרופת המרשם "ויאגרה" במרכול/קיוסק בניגוד לחוק רישוי עסקים ובניגוד לפקודת הרוקחות מהווה הפרה בוטה של תנאי לרישיון העסק מסוג זה ומסכנת את בריאות הציבור." עוד נמסר ממשרד הבריאות כי "תופעות הלוואי האפשריות משימוש בסילדנפיל רבות וכוללות בין היתר, שינויים בלחץ הדם, נדודי שינה, חרדה, איבוד הכרה, דימום תוך-גולגולתי, פריאפיזם, התקף איסכמי, אירועי לב חמורים ומוות פתאומי."

הפעילות של גופי האכיפה הינה חלק ממערך פעילות רחב של משרד הבריאות למניעת שיווק תרופות לא מאושרות למכירה בישראל וינקטו הליכים משמעתיים ופלילים כנגד בעלי העסקים. משרד הבריאות מסר כי ימשיך את הפעילות ביחד עם גורמי האכיפה הנוספים על מנת להפסיק את פעילות בעלי העסקים והמשווקים המוכרים תרופות לא מאושרות המסכנים את בריאות הציבור.

דילוג לתוכן