סגרים והתפשטות קורונה בעולם

מדינות אירופה חוות עליה במספר חולי הקורונה. פולין מטילה מגבלות וצרפת נכנסת לסגר. בישראל ירידה נוספת במספר החולים.

דקל שחף

עודכן בתאריך

נגיף קורונה
הקורונה ממשיכה להתפשט באירופה. ירידה בתחלואה בישראל. צילוםPexels-polina-tankilevitch

מדינות אירופה חוות עליה במספר חולי הקורונה. פולין מטילה מגבלות וצרפת נכנסת לסגר. בישראל ירידה נוספת במספר החולים. מחלקות קורונה בבתי חולים נסגרות.

בצרפת עליה בתחלואה מובילה לסגרים נוספים. מדינות נוספות מראות עליה במספר החולים. פולין הצטרפה לצרפת והטילה מגבלות סגר לשלושה שבועות. זאת לאחר עליה חדש במספר הנדבקים. חלה עלייה במספר חולי הקורונה המאומתים גם בגרמניה. אם מגמה זו תמשך צפויה הממשלה להטיל סגר.

בגרמניה אומתו עד כה מעל 2.67 מליון חולים. זוהי עליה של כ15 אלף חולי קורונה ביממה האחרונה בלבד. עד כה מתו בגרמניה מעל 74,706 איש מהקורונה. בצרפת נדבקו עד כה לפחות 4.25 מליון איש. עליה של מעל 70 אלף חולים מאומתים מאז אתמול. בצרפת מתו עקב הקורונה מעל 92 אלף איש מאז פרוץ המגיפה.

עליה בתחלואה במדינות אירופה. בישראל ירידה

בפולין אובחנו עד היום מעל שני מליון חולי קורונה. מעל 26 אלף חולי קורונה אובחנו רק ביממה האחרונה. קרוב ל50 אלף איש מתו בפולין עקב נגיף הקרונה מאז פרוץ המגיפה. מדובר בעליה של 362 מתים מאז אתמול. גם מדינות נוספות באירופה ובמזרח אירופה בפרט כמו רוסיה, הונגריה או סרביה חוות התפשטות של הנגיף. בסרביה אובחנו עד כה מעל חצי מליון חולים, עליה של מעל 4600 חולים מאתמול. מעל 4900 איש נפטרו מהנגיף בסרביה. בהונגריה שגם בה מעל חצי מליון איש אובחנו כחולי קורונה חלה עליה משמעותית בימים האחרונים. מעל 11 אלף חולי מאומתים אובחנו רק ביממה האחרונה. מניין המתים בהונגריה עולה על 18 אלף. זוהי עליה של 227 מתים רק ביממה האחרונה.

במדינת ישראל נמשך מבצע החיסונים המפחית באופן משמעותי את התחלואה. ממצאי המחקר מצביעים על יעילות רבה לחיסון נגד קורונה. בישראל עומד מספר חולי הקורונה המצטבר על 827 אלף חולים. מהם 802 אלף חולים החלימו. ביממה האחרונה אובחנו 611 חולי קורונה חדשים. מספר מקרי המוות בישראל עקב הנגיף עלה ל6082 איש.

 

 

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן