סקירת מוצר להפחתת פיגמנטציה: תכשיר illuminatingWhite

סקירת מוצרי טיפוח עור : קרם הבהרת כתמי עור לטיפול בפיגמנטציה

מערכת האתר

עודכן בתאריך

בריאות ויופיקוסמטיקה
תכשיר illuminatingWhite קרם להבהרת כתמי עור לטיפול בפיגמנטציה של עור הפנים והגוף. תמונה: יח

סקירת מוצרי טיפוח עור : קרם הבהרת כתמי עור לטיפול בפיגמנטציה

שם המוצר : תכשיר illuminatingWhite

מחיר המוצר לצרכן : 420 ₪ לאריזה המכילה 30 מ"ל.

פעילות התכשיר : קרם להבהרת כתמי עור לטיפול בפיגמנטציה של עור הפנים והגוף

מדובר בקרם המשמש לטיפול בכתמי פיגמנטציה באמצעות תרכובת ייחודית. הקרם מגיע במארז עם פקק לחיץ לשימוש נוח . הקרם זכה להתייחסות חיובית מהנסיינים באשר לריחו, למרקם שלו, צמיגותו ונוחות המריחה שלו.

התכשיר קל לשימוש ונדרש למרוח אותו פעמיים ביום על עור נקי. הקרם נוח למריחה וקיבל דירוג גבוה משני הנסיינים באשר למהירות האפקטיביות שלו ויעילות השימוש בו. הנסיינים ציינו לטובה את הקרם הנספג בקלות, את ריחו ואת השפעתו על שיפור מראה העור, מרקם העור וחיוניותו כבר בתוך שבוע וחצי עד שבועיים מתחילת השימוש בו. בתוך תקופה ראשונית זו דיווחו הנסיינים על כך שכתמי הפיגמנטציה באזור העיניים והלחיים התחילו להיטשטש באופן קל עד בינוני.

נוסף על כך, בהמשך בחלוף שבועות נוספים, מעבר ליתרון שאותו הנסיינים ציינו לטובה בכך שמדובר בזמן קצר של 10 עד 15 יום עד לקבלת תוצאות ראשונות, באופן המבטא אפקטיביות טובה, ציינו הנסיינים גם את העובדה שבתוך מספר שבועות נוספים כבר ניכרה תגובה משמעותית אף יותר עד כדי התבהרות והעלמות של חלק מהכתמים הבינונים והתבהרות והעלמות חלקית של כתמים גדולים ועמוקים. נסיין אחד ציין לטובה כי הבהרת כתמי הפיגמנטציה ניכרה באופן ברור גם בכתמים שהופיעו על המצח באזורים נרחבים וכן שיפור במרקם העור וחיוניותו.

מטעם היצרן דווח כי מדובר בנוסחה ייחודית וחדשנית המיועדת להפחתת כתמי עור פיגמנטציה הפועלת בשכבת האפידרמיס למניעת היווצרות מלנין, מעבר והתפתחות מלנין חדש בתא ופירוק מלנין קודם הקיים בתא, ובכך תורם להבהרת העור והעלמת הכתמים. הנוסחה פותחה על ידי ד"ר יואל קוניס המפתח כבר 30 שנה מוצרי קוסמטיקה ועובד בשיתוף פעולה ועבור חברות מובילות בתחום בישראל. נוסחת התכשיר הייחודית פותחה במשך 4 שנים ונבדקה בהצלחה על כל סוגי וצבעי העור ומטפלת בכל סוגי הפיגמנטציה עם תוצאות מהירות וביעילות רבה. קרם ההבהרה illuminatingWhite פועל במספר מישורים ותוקף את הפיגמנטציה בהיבטים שונים הכוללים מניעת היווצרות מלנין, מניעת מעבר מלנין לתא, מניעת שחרור מלנין בתא. ופירוק מלנין שכבר נמצא בתא מהעבר.

יתרונות התכשיר על פי היצרן היא שפעולת החומר מהירה מאד וניתן להבחין בהבהרה חלקית של העור כבר לאחרי 6-10 ימים והתבהרות מלאה לאחר כ 8-6 שבועות. מתאים לכל צבעי העור- גם לעור כהה ומטפל בכל סוגי הפיגמנטציה. היצרן מדגיש כי התכשיר לא מכיל רטין A ולא הידרוקינון ולכן מתאים לשימוש גם בקיץ ומתאים לשימוש לנשים בהריון ולנשים מיניקות. התכשיר מיוצר ברישיון משרד הבריאות. כאמור, חוות הדעת של הנסיינים העלתה כי תוצאות של ההבהרה ניכרו כבר בתוך תקופה קצרה יחסית והנסיינים לא חוו תופעות לוואי, אלרגיה למרכיבי התכשיר או גירויים בעור.

יש למרוח את התכשיר בהתאם לעלון השימוש לצרכן המצורף למארז.

הרכיבים הפעילים והלא פעילים שמכיל התכשיר: Deionized Water (Aqua),Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Ethoxydiglycol,Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl alcohol & Cetearyl Glucoside, Propaneldiol, Isopropyl Myristate, Diacetyl Boldine, Glycerin & Rumex Occidentalis Extract & Ascorbic Acid. Polysorbate – 20 & Hexylresorcinol & Caprylic Acid & Isopropyl Alcohol & Peg 400 & Caproic Acid & Capric Acid, Tetrahydrodiferuloylmethane, Cetearyl Ethylhexanoate, C 12-15 Alkyl Benzoate, Dimethyl Isosorbide, Sodium Myristyl Sulfate, Artocarpus Lakoocha wood extract, Octadecenedioic Acid, Dimethicone, Phenylethyl, Resorcinol,Oxthiazolidine Carboxylic Acid, Phenoxyethanol & Caprylyl Glycol, Dextran & Nonapeptide -1, Glycerin & Rumex Occidential Extract, Tocopheryl Acetate, Benzophenone – 3, 4 Butylresorcinol, Glyceryl Caprylate, Hexylresorcinol, Artocarpus heterophyllus seed Extract & Maltodrextrin & Disodium phosphate & Sodium phosphate. Tetrahydropiperine, Pterocarpus Marsupium Bark Extract, Fragrance, Chlorphenesin, Sodium Metabisulfite, Disodium EDTA, Potassium Hydroxide or Triethanolauime ,Citric Acid

NOTE: All the ingredients in this product are in accordance with the INCI 12th, Edition nomenclature

דילוג לתוכן