סקר חם: מי מקיים יותר יחסי מין ?

סקר דורקס מגלה: מי מקיים יחסי מין בתדירות המקסימלית ובאילו מדינות הסיכוי לחוות סיפוק מיני הוא המירבי ?

מערכת האתר

עודכן בתאריך

בריאות הציבורבריאות ויופי
יחסי מין. מקור: ויקיפדיה. מאת: Giovannino de' Grassi

מה הם ממצאי הסקר הלוהט שערכה דורקס יצרנית הקונדומים אודות הרגלי יחסי המין במדינות בעולם

סקר חדש של חברת דורקס העולמית, יצרנית אמצעי המניעה שפורסם לאחרונה בעיתון הבריטי "הסאן" מגלה באיזו מדינה מקיימים יחסי מין בתדירות הרבה ביותר מי התושבים בעולם מחזיקים בסבירות המקסימלית לחוות סיפוק מיני ומה הסיכוי הבינלאומי לחוות סיפוק מיני ?

תדירות הסקס השבועית המירבית

מי מחזיקה בשיא בנוגע לתדירות יחסי המין ? קולומביה ! 89% מהקולומביאנים מדווחים כי הם נוהגים לקיים יחסי מין פעם בשבוע לכל הפחות. אינדונזיה – המדינה המוסלמית הגדולה בעולם מחזיקה במקום השני עם 88% מהאנשים המדווחים על קיום יחסי מין לפחות אחת לשבוע בצוותא עם הרוסים. הסינים והפורטוגלים מקיימים גם הם יחסי מין בתדירות רבה יחסית- 85%. האמריקאים-57%. האנגלים -55% והרבה מאחור היפנים מצויים בתחתית הרשימה עם 27% בלבד מהם המקיימים סקס פעם בשבוע לפחות. השיעור הבינלאומי הממוצע הוא 71%.

סבירות להגיע לסיפוק מיני

תושבי איזו מדינה מחזיקים בשיא באשר לסיכוי שלהם לחוות סיפוק מיני ? מבין עמי הנכר מתברר על פי הסקר כי ההונגרים הם בעלי הסיכוי הגבוה ביותר לזכות באורגזמה בסבירות של 75%. היוונים- 71%. הספרדים 70% ואילו בסיכוי המועט ביותר מצויים אוכלוסי המזרח הרחוק, מלזיה -28%, דרום קוריאה 25% וסין 23%. הממוצע הבינלאומי הכללי הוא 53% סיכוי לחוות סיפוק מיני.

עוד בסקר- ממצאים נוספים של הסקר מגלים מה הם הרגלי קיום יחסי המין של תושבי העולם, מי מקיים הכי הרבה זמן יחסי מין? מי משתמש בקונדום יותר? ומי נהנה ממשחק מקדים ארוך במיוחד בעולם ?

דילוג לתוכן