סרטן- מניעה וטיפול בדרך הטיבעית

שם הספר: סרטן- מניעה וטיפול בדרך הטיבעית

מחברי הספר : ד”ר מייקל מוריי, ד”ר פול ריילי, ד”ר ג’וזף פיזורנו, ד”ר טים בירדסל

מספר עמודים : 350

סוג כריכה: רכה

תחום: מניעת סרטן, רפואה טבעית, נטורופתיה, תזונה, התמודדות עם סרטן, תופעות לוואי כימותרפיה, הקרנות, ניתוחים, גוף ונפש, רגשות, אורח חיים למניעת סרטן, סיבים תזונתיים, אופטימיות, פעילות גופנית, ויטמינים, מינרלים, צמחי מרפא, מזון אורגני, מלחמה בסרטן

 

תקציר: בספרם סרטן- מניעה וטיפול בדרך הטיבעית ד”ר מייקל מוריי, ד”ר פול ריילי, ד”ר ג’וזף פיזורנו, ד”ר טים ביאדסל מעניקים המחברים לקורא כלים שימושים, תובנות, טיפים, עיצות, מתכונים, מידע והדרכה בנושא ניהול אורח חיים בריא מבחינה נפשית, גופנית ותזונתית לטיפול במחלת הסרטן למי שחלה בה, ולמניעת המחלה לאנשים המצויים בסיכון גבוה לדוגמה. ההמלצות בספר מבוססות על מחקרים רפואיים אליהם מופנים הקוראים בסוף הספר.

“מספר מקרי הסרטן הולך ועולה” כותבים החוקרים בפתח ספרם ” והסיבות העיקריות לכך הן תזונה לקויה, חוסר בוויטמינים ומיעוט בפעילות גופנית. אולם לשאלה מה ניתן לעשות כדי לשפר את המצב, היו עד אתה מעט מאד תשובות.” ממשיכים החוקרים ומציינים. “ספר זה עונה על שאלות אלו ואף יותר. ארבעה מהמומחים לרפואה טבעית מהבולטים בארה”ב מייעצים לכם מה לאכול, איזה שילוב יעיל של תוספים ליטול, ממה להמנע לפני ניתוח, מה עוזר לגוף להחלים ומה מגביר את יעילותה של הרפואה הקונבנציונלית.”

בספר מידע רב אודות צריכה יומית של תוספי תזונה, ויטמינים, מינרלים, צמחי מרפא, שמשפרים את ההתמודדות עם מחלת הסרטן ובמניעתה. כמו כן מציעים המחברים מידע רב באשר לטיפולי עזר של רפואה אלטרנטיבית- טיפולים לא קונבנציונלים לטיפול בסרטן כמו שיטת הרייקי, טאי צ’י, הידרותרפיה, דיקור סיני ועוד.

כמו כן הספר מכיל מידע והדרכה לגבי הפן הרגשי-פסיכולוגי של סרטן– ההשפעה המכרעת שיש לצד הנפשי-רגשי במניעה וטיפול במחלת הסרטן, כיצד ליצור סביבה רגועה, תרגול נפשי לחיזוק מערכת החיסון של הגוף, דרכים לשינוי גישה לחיים להתמודדות ומניעת המחלה ועוד.

 

הספר, מהווה מדריך אשר מעניק לקוראים “תוכנית יומית התפורה לצרכי הבריאות שלהם” , אפשרות לאמוד סיכון למחלה, מעניק לקוראים המלצות ייחודיות אודות מחלות סרטן הריאות, סרטן המעיים, סרטן הערמונית וסרטן השד, מסייע לבנות תוכנית המתאימה לצרכי המטופל, ומלמד על יצירת סביבה נפשית, ספורטיבית, ותזונתית שתהיה סביבה עוינת כנגד התפתחות מחלת הסרטן, למניעת התפשטותה והמסייעת להתמודד עם המחלה.