עוד מקרי מוטציה בריטית. עליה בתחלואה

על רקע קרוב למליון ישראלים שכבר התחסנו כנגד הנגיף, עלייה נוספת בתחלואה בישראל בחולי נגיף הקורונה. 18 מקרים של המוטציה הבריטית של הקורונה התגלו

מערכת האתר

עודכן בתאריך

נגיף קורונה
התקדמות בבדיקות יעילות ובטיחות חיסון לקורונה במכון הביולוגי בנס ציונה. צילום:Pixabay Gedesby1989

על רקע קרוב למליון ישראלים שכבר התחסנו כנגד הנגיף, עלייה נוספת בתחלואה בישראל בחולי נגיף הקורונה. 18 מקרים נוספים של המוטציה הבריטית של הקורונה התגלו בישראל.

על רקע מבצע החיסון נגד קורונה חלה עליה בתחלואה בישראל. מידי יום בימים האחרונים חוצה ישראל את היעד של 150,000 מחוסנים. מספר המחוסנים הגיע לכמליון איש. עם זאת קיימת גם עליה בתחלואה של מעל 5,000 נדבקים בכל אחת מהיממות האחרונות.

כרגע ישנם בישראל כ-700 חולים במצב קשה. בישראל מאושפזים מעל 170 מונשמים. מספר הנפטרים הוא מעל 3350 איש בשל נגיף הקורונה.

בעולם עד סוף 2020 אובחנו כ-85 מליון חולי קורונה. מספר המתים הוא מעל 1.8 מליון איש. ארצות הברית מובילה במספר הנדבקים המאובחנים בקורונה, מספר המתים ומספר הנדבקים היומי. מספר המתים מקורונה עולה על 355 אלף איש. מספר הנדבקים בארה"ב הוא כ20.5 מליון. הודו מובילה את הטבלה לאחר ארצות הברית.

עד כה בהודו נדבקו מעל 10 מליון איש. מתוכם כ-150 נפטרו מהנגיף. ביממה האחרונה חלה עליה של כ17 אלף חולי קורונה. ברבות ממדינות אירופה ממשיכה ההדבקה. מספר החולים בצרפת, בריטניה ואיטליה עולה על שני מליו. עשרות אלפי נדבקים חדשים מאובחנים מידי יום.

18 מקרים נוספים של המוטציה הבריטית של קורונה בישראל

בתוך כך חושף משרד הבריאות כי התגלו בישראל עוד 18 חולי קורונה עם המוטציה הבריטית. זאת מתוך קרוב ל100 דגימות. משרד הבריאות מודיע כי קיימות עוד 400 דגימות מרחבי ישראל המצוית בבדיקות ריצוף גנטי. זאת כחלק ממערך ריצוף גטי של משרד הבריאות.

מקרי ההדבקה במוטציה הבריטית של מצטרפות למקרים האחרים שזוהו של הווריאנט האנגלי של הנגיף בישראלץ מתוך המקרים שזוהו שני אנשים שבו מחו"ל. הם שהו במלונית בידוד. יתר החולים שנמצאו חיוביים למוטציה הבריטית נדגמו ממקומות שונים בישראל. בין היתר בני ברק, ירושלים, ביתר ומודיעין עילית, טבריה, לקיה ועוד.  כעת נערכים בירורים האם חולים אלו נחשפו לנגיף מחולים ששבו מחו"ל או שהם עצמם חזרו מחו"ל לפני הידרשות לחזרה לבידוד.

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן