עיצות לפני החתונה

עיצות שימושיות למי שעומד להתחתן

מערכת האתר

עודכן בתאריך

הורים ומשפחה
נישואין. מקור: ויקיפדיה ברשיון CC by צילום: David-Ball

עיצות לקראת החתונה

לפניכם מספר עיצות שעשויות לסייע לכם לארגן את החתונה באופן יעיל יותר ולא להקלע למצבים מביכים ולא נעימים מול בעלי המקצוע בחתונה, עם האורחים או בני המשפחה באירוע הנישואין הכל כך משמעותי וסימלי: 

1. הקדישו תשומת לב לאופן בו אתם מושיבים את האורחים. הושיבו בני משפחה ביחד, צעירים עם צעירים אחרים, מבוגרים בעלי תחומי עניין וחיבור משפחתי או אחר, התייעצו עם ההורים האם יש מישהו מבין המוזמנים שמסוכסך עם בני משפחה אחרים או ידידים שרצוי לא להושיב בסמיכות, העדיפו להושיב את המבוגרים במקומות מכובדים אך לא סמוך מידי לווליום רועש, המפריע להם.

2. הגיעו לאירוע חתונה ממשי כדי לבחון במו עיניכם איך ומה איכויות השירות והאירוע, אולם האירועים, קבלת הפנים, איכות האוכל, שירות המלצרים ואל תחששו להכנס למטבח במהלך האירוע כדי לבחון את ההיגיינה באולם החתונות ובמטבח של אולם האירועים.

3. וודאו עם צלם החתונה בכתב מה התשלום כולל, וציינו מראש מה טיב הצילומים, הסכימו על תנאי תשלום, מה קורה במקרה איחור בהפקת האלבום והסרט, האם מדובר בצילום וידאו על ידי צלם אחד או יותר, מה יהיה משך סרט החתונה לאחר העריכה, הדגישו האם ואת מי אתם רוצים שיצלמו במיוחד- למשל את בני המשפחה הקרובה, חברים, את סביבת החתן והכלה ועוד, וודאו שהתשלום כולל אלבום חתונה דיגיטלי ובחנו דוגמאות לפיהן תרצו שיופק אלבום החתונה על ידי אותו צלם, החליטו כמה תמונות יהיו בו.

4. הגיעו לאירוע שבו מתקלט הדי ג'יי DJ תקליטן שבחרתם לאירוע על מנת לוודא מה טיבו וסגנונו ולדעת מה הדגשים והרצונות השונים או הדומים שלכם ממנו באירוע המיוחד שלכם ביום החתונה. מלבד שיר ההגעה לחופה והשיר שלאחר טקס הנישואין, הקדישו זמן לבחור לפחות חלק מהשירים שאתם רוצים שיושמעו במהלך החתונה. מעבר לכך הסבירו לתקליטן באיזה סגנון מוזיקה אתם מעדיפים שיתקמד (סוגי להקות לדוגמה, זא'נרים של מוזיקה למשל ים תיכונית, פופ, רוק)

דילוג לתוכן