פיתוחי הביו החמים תערוכת IATI-ביומד ישראל 2015

תערוכת IATI-ביומד ישראל 2015: 60 סטארט-אפים יציגו את פיתוחי הביו החמים ביותר

מערכת האתר

עודכן בתאריך

בריאות הציבור
אנטיביוטיקה נגד חיידקים. חיידקי סלמונה חודרים לתאים אנושיים. צילום: Us National Institutes of Health

תערוכת IATI-ביומד ישראל 2015: 60 סטארט-אפים יציגו את פיתוחי הביו החמים ביותר

האירוע השנתי הגדול של תעשיות ההייטק והביומד הישראליות מחפש את הסטארטאפ החדשני הבא של ישראל בתחומי ההייטק והביוטק. 60 חברות צעירות יציגו בביתן מיוחד להפגנת כח 'כחול-לבן'. האירוע כולו יהווה הפגנת עוצמתה של תעשיית הביומד הישראלית והזדמנויות ליצירת עסקים חדשים

"IATI-ביומד 2015", הכנס הבינלאומי והתערוכה הנלווית, ייערכו השנה בין 12 ל-14 במאי 2015. באירוע, הנחשב כיום לבין הגדולים בעולם בתעשיית הביומד, לוקחים חלק מדי שנה השמות המובילים בעולם מענפי הביוטכנולוגיה, התרופות והמכשור הרפואי וחברות רב-לאומיות לצד חברות צעירות ומבטיחות, מציגות בו את חידושיהן.

מארגני האירוע, האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות – IATI – וחברת "כנס תערוכות", מעריכים כי בין אלפי המשתתפים הצפויים – מנכ"לים ובכירים אחרים מחברות בינלאומיות, מדענים וחוקרים, יזמים, מעצבי דעת קהל בתחום, מנהלי קרנות הון סיכון ומשקיעים פרטיים – יהיו גם למעלה מ-1,000 אורחים מחו"ל.

60 חברות סטארט אפ צעירות בתחילת דרכן יתחרו על תואר החברות הישראליות החדשניות ביותר במסגרת האירוע השנתי המרכזי של ענף הביומד בישראל. החברות הנבחרות יציגו בביתן הסטארט-אפים המיוחד שיוקם בתערוכה בחסות המדען הראשי ומתימו"פ, מרכז התעשייה הישראלית למחקר ופיתוח. “החברות הצעירות יזכו לחשיפה ארצית ובינלאומית, הן יציגו לצד השחקנים הגדולים בתעשייה ויקבלו הזדמנות ליצור שיתופי פעולה עסקיים חשובים", אומר אבי חסון, המדען הראשי במשרד הכלכלה.

ההשתתפות בביתן תקנה לחברות מועמדות לתחרות WOW, במהלכה הן ייבחנו על ידי צוות של מובילי התעשייה. בסוף המסלול, 10 חברות יקבלו הזדמנות להציג את המוצר/שירות/טכנולוגיה שלהן כחלק מהתכנית הרשמית של הכנס. מתוכן, שלוש חברות (שלושת הפינליסטים) יוכתרו כחברות החדשניות ביותר.

"ביומד 2015 הוא נקודת מפגש לשחקנים מתעשיית הביומד לענפיה, כשבמרכזו, ניתן להתרשם מהחדשנות ומרוח היזמות הישראלית בתחומי הביומד", אומרים רותי אלון, שותפה בכירה בקרן ההון סיכון פיטנגו וד"ר בני זאבי, יו"ר משותף של IATI ושותף מנהל, DFJ תל אביב ונצ'ר פרטנרס, היו"רים המשותפים של הכנס. "גם השנה נדון בנושאים חמים שהעסיקו את הענף בשנה החולפת ונבחן מהם תחומי הצמיחה של השנה שלפנינו". לדברי אלון וד"ר זאבי, שם המשחק השנה הוא נטוורקינג והזדמנויות למפגשים עסקיים.

דילוג לתוכן