קינמון ויטמין C כנגד סוכרתיות

ויטמין C וקינמון לחולי סוכרת 

למרות שסוכרת נחשבת על-ידי הממסד הרפואי כמחלה חשוכת מרפא, יש גורמי תזונה שעוזרים לריפוי ולמניעה שלה.
באשר לחולי סוכרת מסוג 1, במחקר בבריטניה נמצא שרק אם נותנים להם צירוף של אינסולין וויטמין C, יש הפחתה בפגיעה בעורקים, שהיא תופעה שכיחה במחלה זו. ויטמין C עוזר, אבל יותר ממנו עוזר ויטמין C מסיס שומן, ליפוזומאל ויטמין C. התועלת של ויטמין C מתבטאת במספר מישורים.

הוא נוגד חמצון שמנטרל בגוף רדיקלים חופשיים. כאשר בגוף אין עודף של רדיקלים חופשיים, הוא מסוגל להפוך גלוקוז שיש במזון לסורביטול. זה בתורו הופך לפרוקטוז שמתפרק ומספק אנרגיה לגוף. אם יש עודף רדיקלים חופשיים, סורביטול איננו מסוגל להפוך לפרוקטוז. אז, הוא הופך לסדרה של מטבוליטים רעילים לגוף.

קינמון. מקור: ויקיפדיה ברשיון CC. מאת: Miansari
קינמון. מקור: ויקיפדיה ברשיון CC. מאת: Miansari

קינמון עוזר אף הוא למטבוליזם של הסוכר וכמותו גם טיפול הומיאופתי. מלבד התועלת של קינמון, גם שמנים ארומאטיים של שמיר, כוסברה ושומר נמצאו עוזרים אף הם. לטיפול, שמים מאחד מהם טיפה אחת על החלק התחתון של כף הרגל, ומעסים אל תוך העור. טיפול עם שמנים אלו עוזר לגוף להתגבר על מצבי אי-סבילות לאינסולין.

לקריאה נוספת

Kerhtv buxp,lypo-spheric-vitamin-c.blogspot.com/…/cure-for-diabetes-l -aturalsolutionsradio.com/category/topics/alternative-health

http://en.wikipedia.org/wiki/Cinnamon

* האמור במאמר זה אינו בגדר ייעוץ או מרשם רפואי אלא מידע שהופיע בעיתונות מדעית או ברשת האינטרנט. על מי שנזקק לטיפול, יש לפנות לרופא או תזונאי, בהתאם למצבו.

מאת: ד”ר מרדכי הוכברג Ph.D, תזונאי. מתוך כתב העת “תזונה פלוס”. לרכישת מנוי, התקשרו 08-9407466