ריקול לפסטה של שופרסל עקב חשש לחרקים

חברת שופרסל מבצעת ריקול למגוון מוצרי פסטה שהיא מייבאת ומשווקת עקב חשד להימצאות חרקים

מערכת האתר

עודכן בתאריך

תזונה
ריקול בפסטה של שופרסל עקב חשש לחרקים. צילום: שופרסל.

רשת הסופרמרקטים שופרסל מודיעה ללקוחותיה על ריקול של מוצרי פסטה בשל הימצאות חרקים בהם
בהודעה של משרד הבריאות בהתאם לדיווח של רשת הסופרמרקטים שופרסל, החברה מודיעה ללקוחותיה על ריקול של מוצרי פסטה בשל הימצאות חרקים בהם.

על פי הודעתה של שופרסל לציבור צרכניה ולמשרד הבריאות, עקב "חשד להימצאות חרקים זעירים בחלק ממוצרי פסטה המפורטים להלן, הציבור מתבקש שלא לצרוך מוצרים אלו.

מהודעתה של החברה עולה כי "חרקים אלו נמצאו במספר אריזות ממוצרי הפסטה של המותג הפרטי בתוצרת "ברוטו" איטליה, המיובא על ידי שופרסל .

החברה הודיעה כי יש להמנע מצריכה של פסטות "על פי הברקודים המפורטים להלן כמשנה זהירות ומתוך הבטחת איכות ותקינות מוצרינו ורצון לספק ללקוחותינו את המוצרים באיכות טובה. חברת שופרסל פועלת להורדת כל סדרת מוצרי היצרן הבאים ממדפי הרשת המוצרים. המוצרים שיש להמנע מצריכתם הם:

 

 

 

רשת שופרסל הינה רשת הסופרמרקטים הוותיקה ביותר והגדולה ביותר במדינת ישראל. בשנת 2019 לשופרסל ישנם מעל 270 סניפים והיא רשת הקמעונאות עם הפריסה הרחבה ביותר בישראל. שופרסל הוקמה בשנת ב1958 והיא חברה הנסחרת בבורסה הישראלית משנת 1980. מנכ"ל שופרסל הינו יצחק אברכהן.

על פי הודעתה של שופרסל ההודעה מתייחסת לכל תאריכי התפוגה עד וכולל חודש ספטמבר 2021. עוד מדגישים בחברת שופרסל כי החברה "עדכנה את שרות המזון במשרד הבריאות בפרטי ההודעה" וכי שופרסל פועלת להורדת כל המוצרים ממדפי הרשת ומבקשת מהציבור שלא לצרוך אותם. לקוחות שרכשו את המוצרים יוכלו לפנות לקבלת החזר כספי בגין המוצר שרכשו. החברה מעמידה את מוקד שירות הלקוחות שלה בכל שאלה בנושא או דרך אתר האינטרנט של החברה ונציגי שירות הלקוחות ישמחו לסייע. אנו מצטערים על אי הנוחות"

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן