רסברטרול לטיפול בניוון מקולארי

מחקר חדש מגלה: רסברטרול המצוי בין השאר בקילפת הענבים, יעיל למניעה ולריפוי של ניוון מקולארי גילי

ד"ר מרדכי הוכברג

עודכן בתאריך

תזונהרפואה משלימה
ענבים- מכילים רזברטרול. מקור: ויקיפדיה ברשיון cc2.5 by sa. צילום: Tomas Castelazo

רסברטרול שבקליפות ענבים מרפא ניוון מקולארי גילי

רסברטרול – רזברטרול, חומר טבעי המופק מקליפות של ענבים, נמצא כתרופה יעילה ביותר למניעה ולריפוי של ניוון מקולארי גילי (נמ"ג). כך עולה מתוך מחקר שפורסם לאחרונה. הממסד הרפואי בארה"ב מסרב לפרסם את נתוני המחקר, שנערך עם רסברטרול בבית-חולים בשיקאגו. יש התוהים האם ייתכן שהדבר קשור לפגיעה אפשרית בפרנסתם של רופאי העיניים המתמחים בטיפו במחלה זו ?  

מאות רבות של אנשים הסובלים מדרגות שונות של ניוון מקולארי גילי משתמשים כבר בתכשירים מכילי רסברטרול (רזברטרול) ובהצלחה רבה. בניסוי שנערך בבית-חולים בארה"ב עם התכשיר לונגווינקס, תכשיר המורכב מרסברטרול, 16 מתוך 17 משתתפים נרפאו מהמחלה. נרפאו כאלו שהיו בדרגות שונות של ניוון מקולארי גילי ובתוכם גם כאלו שהיו כבר עיוורים כליל. היה מקרה של אישה אחת בלס-ווגאס שנרפאה בעזרת תכשיר זה תוך 5 ימים של נטילתו.

הרסברטרול הוא חומר טבעי נוגד דלקות, אנטי דיכאוני, אנטי ויראלי, אנטי בקטריאלי ואנטי פטרייתי. FDA בארה"ב לא מרשה לחברות המפיקות את התכשיר הזה לפרסם את נתוני ההצלחה שלו בריפוי ניוון מקולארי גילי ומחלות אחרות, וזאת למרות שהוא מהווה ריפוי ללא כל תופעות לוואי. הנימוק הוא שאסור לייחס תכונות מרפא למזון ומוצריו. ומה נפקא מינא לייחס לתרופות כימיות תכונות מרפא ?

לפי עדותו של דר' סטיוארט ריצ'ר, M.D, בבית החולים ווטרנס אפירס בשיקאגו, התכשיר עזר ל-94% מן המטופלים בו. הראיה שלהם חזרה. במקרים רבים השיפור היה דרמטי ומהיר ביותר. עד כה, עיתונים רפואיים סרבו לפרסם נתונים אלו. אבל, הם פורסמו באינטרנט באתרים באנגלית.

מקורות והרחבה

Resveratrol could cure blindness – NatuealNews, Thursday, February 07, 2013 by: Ethan A. Huff, staff writer
http://www.naturalnews.com/038993_resveratrol_blindness_Longevinex.html#ixzz2KC2GOw8x
http://www.8newsnow.com/story/19989258/i-team
http://www.naturalnews.com/038886_aspirin_blindness_AMD.html
http://www.longevinex.com

*  האמור במאמר זה אינו בגדר ייעוץ או מרשם רפואי אלא מידע שהופיע בעיתונות מדעית או ברשת האינטרנט. על מי שנזקק לטיפול, יש לפנות לרופא או תזונאי, בהתאם למצבו.

מאת: ד"ר מרדכי הוכברג Ph.D, תזונאי. מתוך כתב העת "תזונה פלוס". לרכישת מנוי, התקשרו 08-9407466

 

דילוג לתוכן