שאלות לקהוט על אמא או אבא

22 שאלות מעניינות לקהוט על אמא או אבא, אחי או אחותי : שאלות לפעילות לבני המשפחה בקהוט באירוע משפחתי כמו יום הולדת לאמא או מסיבה לאבא או לאח

שי לביא

עודכן בתאריך

הורים ומשפחהבריאות המשפחה
שאלות לפעילות משפחתית כמו חידון ליום הולדת לאמא שאלות לקהוט על אבא. צילום: pexels-polina-tankilevitch

שאלות לקהוט על אמא או אבא הן דרך מצוינת להעביר פעילות משחק חוויתית משפחתית. KAHOOT מאפשר להעלות בחינם משחקים חוויתיים לכל אירוע. נוכל גם להשתמש בשאלות אלה כטריוויה משפחתית באירוע של המשפחה. ניתן להעביר את הפעילות גם כמשחק חברתי משפחתי ללא עזרים משחקיים טכנולוגיים אלא בחידון בעל פה או בליווי מצגת עם תמונות משפחתיות. את הפעילויות בשאלון קהוט לאבא או לאמא, לאח או אחות נוכל להעביר באירוע משפחתי הרלוונטי לה או לו. כך, נוכל להעביר את פעילות חידון משחק קהוט על אמא ליום הולדתה ה-60 או לעשות פעילות שאלות קהוט על אבא למסיבה לגיל 70 או ליום הפרישה שלו לפנסיה.

שאלות אלה יסייעו בין אם אנו רוצים להעביר טריוויה על אמא ליום ההולדת או שאלות משחק על אבא לרגל פרישתו מהעבודה או לערב יום שישי. סט שזה שלפניכם כולל 22 שאלות ייחודיות. שאלות אלה יכולות לשמש לנו כהשראה  לחידון על אמא או על אבא ליום הולדת של אחד ההורים או לאירוע משפחתי אחר. רבים מחפשים שאלות לשאוב מהן השראה כדי ליצור משחק קהוט משפחתי מהנה באירוע.

בין אם מדובר בשאלות לקהוט על אחותי, חידון קהוט על אמא ליום ההולדת שלה. או אם מדובר בשאלון קהוט על אבא לכבוד מסיבה שחוגגים לו.  קהוט היא פלטפורמה חינמית המאפשרת באופן פשוט ליצור משחקים וחידונים מהנים. ניתן להשתמש בה לצרכים חברתיים שונים ומהנים. אחד השימושים הפופולריים הוא להכין חידון קהוט לכבוד יום הולדת של אמא או אבא , יום נישואין או אירוע משפחתי.

מעבר לפעילויות ומסיבה, עוגה והפעלות יצירתיות שונות לאירוע משפחתי, אמצעים טכנולוגיים כמו קהוט מאפשרים חוויה יצירתית ושיתופית. כך, בן משפחה התוהה מה לעשות בחגיגת יום ההולדת למי מבני משפחתו יוכל להעזר בשאלות לקהוט על אחותי או אחי. נוכל להשתמש בחידון, משחק או סקר לגבי הורים. או להעזר בשאלות לקהוט על אמא או אבא לכבוד יום החתונה שלהם, יום לידתם או מאורע חגיגי אחר.

22 שאלות חידון ליום הולדת לאמא או כשאלות לקהוט על אבא.

להלן שאלות חידון ליום הולדת לאמא, משחק משפחתי או כשאלות לקהוט על אבא. כמו כן יוכלו שאלות אלה לסייע להעלאת שאלות לקהוט על אחותי או אחי או לפעילויות דומות.

  1. מהו מקצוע החלומות שבו היית רוצה לעסוק?
  2. מה היה הצעצוע האהוב ביותר שלך בילדותך ?
  3. מהו סוג הבילוי הכי מהנה בעיניך ?
  4. מהו המאכל האהוב לטעמך?
  5. מה הדבר שמשמח אותך ביותר ?
  6. מהו השיר האהוב ביותר שלך ?
  7. מהי המסעדה המועדפת עליך  ?
  8. מהי התכונה הכי מוערכת שלך בעיני עצמך ?
  9. מהו המשקה המועדף לטעמך ?
  10. מי היתה החברה הכי טובה שלך ?
  11. איזו מדינה בעולם היא המועדפת בעיניך לחופשה?
  12. מהו התחביב המועדף עליך ?
  13. איזו פעילות אהבת ביותר לעשות עם אימך ?
  14. מה למדת בבית ספר התיכון במגמה מורחבת?
  15. מי מילדיך כהורה היה הכי שובב ? מה הוא או היא עשו בילדותם?
  16. מהו שם האחיין המבוגר ביותר ?
  17. מהי סוג המוזיקה האהובה ביותר עבורך ?
  18. מיהו הזמר המועדף עליך (על אמא או אבא, אח או אחות)?
  19. מהו הסרט הכי טוב לדעתך, אי פעם?
  20. איזו סדרת טלוויזיה היא האהובה עליך ביותר ?
  21. מהו המשקה המועדף עליך ?
  22. מה היה השם של החבר או החברה הראשונה שלך ?

 

 

דילוג לתוכן