שאלות לקהוט על חברה

25 שאלות לקהוט על חברה: מגוון שאלות מעניינות, מבדחות וכיפיות למי שרוצה ליצור חידון שאלון קאהוט כיפי על חברה או מישהו קרוב

שי לביא

עודכן בתאריך

קואצ'ינג - אימון אישי
שאלות למשחק היכרות. צילום: Pixabay StockSnap

משחקי קהוט מהווים פעילות חברתית ייחודית, מהנה ומעניינת לדעת עוד על אחרים, ולהעביר זמן באופן חברתי ומהנה. קהוט או קאהוט Kahoot היא פלטפורמה טכנולוגית ייחודית של חידון מקוון. פלטפורמת קהוט מיועדת לכיתות ולצעירים, לבוגרים ולפעילויות חברתיות לשאול שאלות באופן דינמי ולהשיב עליהם יחד. רבים משתמשים בפלטפורמת לסקר, דיון משחק או חידון קהוט לשאול שאלות טריוויה משפחתיות, כיתתיות, חברתיות, באירועים, ימי הולדת או סתם אתגרים כמשחק קהוט לחברה, או שאלות בחידון קהוט לבן משפחה קרוב כמו קהוט לאמא למשל לרגל יום הולדתה או פעילויות אחרות. נוכל להשתמש במשחקי קהוט מוכן בעברית שאחרים יצרו או ליצור אחד בעצמנו.

לכן רבים נדרשים להגות שאלות לקהוט על חברה, על אמא, על נושא כלשהו שנוגע לידע ספציפי או נושאים רחבים יותר כמו קהוט לנושא כיתתי או חברתי מסוים. לפניכם 25 שאלות לקהוט על חברה כפעילות היכרות מעמיקה יותר. זאת על מנת להכיר יותר טוב באמצעות משחק מהנה אחת את השניה. שאלות למשחק קהוט על חברה נועדו כדי לפתח קשרים טובים יותר בין אנשים בקבוצות שונות שכבר מכירים זה את זה.

תשובות שונות לשאלות משחק קאהוט מעניקות ידע וחיבור הנוגע לתפיסות ערכיות, חוויות ובילויים שעברו. ישנן גם שאלות לקהוט על עצמי. שאלות משחק היכרות נותנות לצדדים הזדמנות טובה יותר להכיר. שאלון חברות לבנות יכול להיות הזדמנות לבלות יחד ולהתוודע לחברות. שאלות אלה מעניקות הזדמנות להבין טוב יותר מה התפיסות, האמונות, ההרגלים והרצונות של חברה טובה. שאלות מעין אלה יכולות לבדר אותנו כשמשעמם, כאנו רוצים לשפר את החברות או להכיר יותר טוב את החברות. כך אם לא מכירים, משחקי היכרות נותנים אפשרות להכיר את ההעדפות שלהם לפעילויות פנאי, להכיר את תחומי העניין שלהם או למשל את התחביבים שבהם הם עוסקים. שאלות היכרות לחברות טובות מעניקות הזדמנות לעשות זאת בסביבה ופעילות נינוחה ומהנה.

25 שאלות לקהוט על חברה

את השאלות למשחק קהוט לחברה ניתן לתבל בהומור, בשאלות מבדחות או אזוטריות על נושאים שאף אחד לא יודע על החברה, לחשוף כשרונות חבויים, יכולות ואירועים שאף אחד לא מכיר לגבי החברה. לחלופין אפשר לבחור בשאלות לחברה הכי טובה שלי בנושאים רגילים שכולם שואלים בקהוט לחברה. נוכל להשתמש בשאלון זה כשאלות לקהוט על אמא או על ידידה או קרובה אחרת. בכל מקרה מומלץ שלא ליצור שאלון הכולל שאלות מביכות וחושפניות שיגרמו למשתתפים או לחברים, או לחברה חוסר נוחות. יש לנהוג ברגישות וחברותיות.

לפניכם 25 שאלות לקהוט על חברה:

  1. מהו החוף המועדף על החברה?
  2. איזה מסעדה אהובה על החברה?
  3. כמה בני זוג היו לחברה?
  4. איזה סרט החברה הכי אוהבת?
  5. איזה שיר החברה הכי אוהבת ?
  6. מה התחביב המועדף על החברה ?
  7. מה המשקה האלכוהולי הכי טעים בעיני החברה?
  8. מי הזמר או הזמרת שהחברה מעריצה ?
  9. מה מקום הבילוי המועדף על החברה?
  10. איזה חפץ החברה היית לוקח/ת לאי בודד?
  11. מה החברה חושבת שקורה לאחר המוות ?
  12. לאיזה מקום בחו"ל החברה היתה הכי רוצה לנסוע ?
  13. מה המאכל השנוא ביותר על החברה ?
  14. מי המורה הכי מעצבנת בעיני החברה ?
  15. איזה שיעור הכי משעמם בעיני החברה ? מה השיעור הכי מוזר שהיה לחברה ?
  16. איזה ספורט החברה אוהבת ביותר ?
  17. מה הדבר הכי מטופש שהחברה עשתה בדייט ? איזה שאלות בדייטים הכי מעצבנות ?
  18. את מי החברה היתה לוקחת לאי בודד ?
  19. מה המוטו של אותה חברה לחיים ?
  20. מה הפרי שהחברה אוהבת ביותר ?
  21. לאיזו הופעה, הצגה או פעילות פנאי החברה הלכה לאחרונה ?
  22.  מה החברה מעדיפה – ים, בריכה, מעיין או נחל שקט ?
  23. באיזה בית חולים נולדה החברה ?
  24. מה הדבר שהכי מעצבן את החברה ?
  25. איזה כשרון מיוחד שלא יודעים עליו יש לחברה ?

 

דילוג לתוכן