שבעה החוקים הרוחניים להורים- להוביל את ילדיכם להצלחה והגשמה

שם הספר: שבעה החוקים הרוחניים להורים- להוביל את ילדיכם להצלחה והגשמה
מחבר הספר : דיפאק צ’ופרה

מספר עמודים : 124
סוג כריכה: קשה
הוצאת ספרים: מודן הוצאה לאור

תחום: הורות, ילדים, משפחה, הורות נכונה, דיפאק צ’ופרה, חינוך, משפחתיות רוחנית, רוח, חומר, הגשמה עצמית, הצלחה, הורים, נתינה, קבלה, הצלחה, פוטנציאליות טהורה, חוקים רוחניים, תשוקה, מסע, מאווים, רצונות, רוחניות, כללים רוחניים, משפטי הצלחה, אימרות רוחניות

תקציר: “כולנו נתונים בהוויה; אנו נוטלים את נשימתנו וחיינו ממנה, אבל היא משהו שהורינו לא לימדו אותנו כמעט בכלל על קיומה. אפשר לסלוח לנו על העדר הידיעה בדבר רוח, ונוכל ללמד את עצמנו את שבעת חוקי הצלחה הרוחניים באותה התלהבות בה אנחנו מלמדים אותם לילדינו. יותר מכל זה היה הרעיון המנחה מאחורי ספר זה”. מבקש דיפאק צ’ופרה להסביר בספרו “שבעה חוקים רוחניים להורים- להוביל את ילדיכם להצלחה ולהגשמה. בספר מעביר המחבר מידע זה בהתבסס על שבעת החוקים הרוחניים להצלחה המתמקדים בחוק הפוטנציאליות הטהורה המדגיש את מקור היצירה במודעות בלתי גשמית, חוק הנתינה, חוק הקארמה, חוק המאמץ המזערי, החוק התשובה והכוונה חוק ההינתקות וחוק הדהרמה המדגיש את השירות לאחר.

ספרו של צ’ופרה” שבעה החוקים הרוחניים להורים- להוביל את ילדיכם להצלחה והגשמה” מבוסס על שבעת החוקים להצלחה ולשגשוג המופיעים בספרו רב המכר הראשון. בספרו זה, חוקים אלה מועברים לילדים באמצעות החוקים הרוחניים של דיפאק וביניהם :חוק ראשון “: הכל אפשרי”, נתיניה הכרחית לקבלה, בחירה משנה עתיד,שחרור ותנועה עם הזרם, רצייה יוצרת מציאות, הנאה מהדרך ולא רק מהמטרה וסיבת הקיום.

כך בהתאם לתובנות של שבעת החוקים הרוחניים מציע דיפאק צ’ופרה להורים להסביר את התובנות הנלוות לכל אחד משבעת החוקים בכל אחד מימות השבוע מתוך מתן דגשים מהותיים שונים ותוך תרגול מודעות לנושאים השונים. כך לדוגמה ביום השני ממליץ המחבר להעביר המודעות לחוק הנתינה לילדים שמשמעותו “אם אתם רוצים לקבל משהו תנו ממנו” וזאת באמצעות הסכמה של ההורים לעשות עם הילדים פעילויות בימי שני וביניהם ,להזמין אותם לתת דבר אחד למישהו אחר מבני המשפחה, להעניק להם השראה לקבל מתוך הכרת תודה ולערוך יחד טקס קצר של הכתרת תודה למתנות שמעניקים לנו החיים”