שטראוס מודיעה לצרכנים על ריקול לגביעי טחינה עם פטרוזיליה המכילים סלט תפוחי אדמה במקום זאת

 שטראוס מודיעה לצרכנים על ריקול לגביעי טחינה עם פטרוזיליה המכילים סלט תפוחי אדמה במקום זאת

חברת שטראוס מודיעה לצרכנים על תקלה בייצור של סדרת מוצרי טחינה עם פטרוזיליה של מותג “אחלה” שבהם מולא סלט תפוחי אדמה במקום פטרוזיליה.

מהודעת משרד הבריאות עולה כי שטראוס מתריעה בפני הצרכנים האלרגיים לביצים ולשומשום שרכשו סלט טחינה עם פטרוזיליה ברקוד  7290105366054 כי “מספר גביעי טחינה עם פטרוזיליה 400 גרם, המסומנים בתאריך “לשימוש עד”  26.11.2019  מכילים בפועל סלט תפוחי אדמה, המכיל ברכיביו ביצים ועלול להכיל שומשום.”

מהדיווח עולה שצרכנים האלרגיים לביצים ולשומשום מתבקשים שלא לצרוך אותו. עבור צרכנים שאינם אלרגיים לביצים ולשומשום המוצר תקין לחלוטין ובטוח לצריכה. החברה  מתנצלת בפני ציבור לקוחותיה ופועלת לאיסוף המוצרים מהמדפים. לבירורים ניתן לפנות באמצעות שירות הצרכנים של שטראוס בטלפון  6860*”

גביע סלט טחינה עם פטרוזיליה. תקלה גרמה למילוי בסלט תפוחי אדמה במקום טחינה.
גביע סלט טחינה עם פטרוזיליה. תקלה גרמה למילוי בסלט תפוחי אדמה במקום טחינה.

ביקורת משרד הבריאות בירושלים

בתוך כך מודיע משרד הבריאות על ביקורת שנערכה היום בירושלים שבעקבותיה בוצעה השמדה של מוצרי דגים. הביקורת נערכה במחסן של חברת דויד דגים בע”מ, רחוב אגריפס 111, שוק מחנה יהודה, ירושלים.

מהודעת משרד הבריאות עולה כי היום נערכה במחסן של חברת “דויד דגים בע”מ” ביקורת על ידי הרופאה הווטרינרית האחראית ומפקחת שירות המזון במחוז ירושלים בשיתוף פקחי רישוי עסקים עיריית ירושלים  .

מהודעת משרד הבריאות עולה כי בעת הביקורת עלה שהעסק פועל ללא רישיון עסק וללא רישיון יצרן התואמים את הפעילות במקום. בנוסף מצאו במשרד הבריאות כי במחסן קיימים דגי סלמון מצוננים פגי תוקף, מוצרי דגים קפואים שמקורם לא  ידוע או שהוקפאו בניגוד למותר בחקיקה.

במשרד הבריאות מדגישים שהטיפול במוצרי הבשר, העוף, והדגים, אחסונם ושיווקם ללא התנאים הנדרשים בחקיקה עלול להזיק לבריאות הציבור. בהנחייתה של הרופאה הווטרינרית המחוזית של משרד הבריאות הושמדו מעל 800 קילוגרמים של מוצרי דגים.

במשרד הבריאות דיווחו כי ימשיכו לפעול לנקוט צעדים  כנגד עסק המזון.