שיעורי נשימה-מתוך כל אחד יכול לחיות חיים פשוטים

חלק 3 על שיעורי נשימה- מתוך מתוך הפרק השני "פשטות והנפש" בספר מאת ג'ורג'ין לוקווד "כל אחד יכול לחיות חיים פשוטים" . הוצאת אופוס, 2006.

שי לביא

עודכן בתאריך

רפואה משלימה
פרק מתוך ספר בנושא רפואה, בריאות, פסיכולוגיה , ביולוגיה, חברה

פרק 2 – "פשטות והנפש" מתוך הספר "כל אחד יכול לחיות חיים פשוטים"

חלק 3 – שיעורי נשימה– מתוך הפרק השני בספר "כל אחד יכול לחיות חיים פשוטים" מאת ג'ורג'ין לוקווד. הוצאת אופוס, 2006.

שיעורי נשימה
אם אתם מתקשים להשתתק, נסו להתרכז בנשימה. תרגלו את האטת הנשימה פשוט על-ידי שאיפת אוויר דרך האף, ספירה אטית עד ארבע, מילוי הריאות, הצלעות, חלל החזה. דחפו מטה את חלל הבטן כאשר אתם נושמים. החזיקו בפנים את הנשימה ארבע שניות ונשפו את האוויר לאט. חזרו על התהליך.

נסו את התרגיל במשך חמש דקות לפני שאתם מתחילים את זמן השקט שלכם, או בכל פעם שאתם מרגישים צורך להאט את הקצב במשך היום. אם אתם מסתחררים ברגע כלשהו, חזרו לנשום נשימה עמוקה רגילה.
זמן שקט אחר הוא כאשר אתם מנסים לישון. הדבר נשמע מובן מאליו, נכון? ועם זאת רבים מאיתנו מנסים להירדם כשסביבנו שלל תנאים מפריעים. שמרו על השינה שלכם. צרו סביבה שמביאה לרגיעה אמיתית והוסיפו גם טקסים לזמן השקט לפני שאתם הולכים לישון, כדי לסייע להירדמות. הקדישו תשומת לב למרחב השינה שלכם וצרו תנאים מיטביים לשינה עמוקה ומאוששת.
כשאתם מתחבטים בנושא כלשהו, קחו אותו איתכם לתוך השקט שיצרתם. שאלו שאלות והמתינו לתשובות. תופתעו מן התוצאות שתשיגו אם פשוט תשתיקו את עצמכם ותלמדו להקשיב.

לרכישת הספר "כל אחד יכול לחיות חיים פשוטים" בהוצאת אופוס 

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן