שר הבריאות חולה בקורונה. ראשי משרד הבריאות בבידוד

שר הבריאות ורעייתו אובחנו כחולים בקורונה. ראשי משרד הבריאות הוכנסו לבידוד.

מערכת האתר

עודכן בתאריך

ללא קטגוריהבריאות הציבור
תסמיני נגיף הקורונה. אילוסטרציה: Pixabay Thor-Deichmann

שר הבריאות השר ליצמן ואשתו נדבקו בנגיף קורונה. ממשרד הבריאות דווח כי הם "מרגישים טוב, מטופלים כראוי וישהו בבידוד ובהשגחה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. כפי הנדרש ובהתאם לחקירה האפידמיולוגית שתתבצע, יימסרו הודעות לכניסה לבידוד לאלו שנחשפו לקירבת השר ליצמן ורעייתו בשבועיים האחרונים. ראש הממשלה בנימין נתניהו עודכן בפרטים. שר הבריאות ליצמן ימשיך לנהל מביתו סדר יום רגיל, בהתאם להמלצות הרפואיות."

שר הבריאות ורעייתו אובחנו כחולים בקורונה. ראשי משרד הבריאות הוכנסו לבידוד.

עוד נמסר כי משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות "יכנס לבידוד בעקבות ההודעה על כך שהשר ליצמן אובחן חיובי וימשיך לנהל את האירוע ממתקן בידוד בשיבא. בר סימן טוב ישהה בבידוד במתקן ייעודי הכולל חדר עבודה ואמצעי תקשורת מתאימים. בר סימן טוב אמר כי: ״התכוננו לאפשרות כזאת ונערכנו בהתאם. אני אמשיך לנהל את האירוע יחד עם חברי להנהלה באמצעים דיגיטליים. רצף השליטה על האירוע ימשך. הצורך להיכנס לבידוד יכול לקרות לכולנו וחובה עלינו להישמע להוראות. מכאן אני ממשיך לקרוא לאזרחי ישראל לשמור על ההנחיות משרד הבריאות.״

בתוך כך דווח כי "פרופ׳ סיגל סדצקי ראש שירותי בריאות הציבור תיכנס לבידוד בהמשך להודעה על כך שהשר ליצמן אובחן כחיובי למחלת הקורונה ובהתאם לחקירה האפידמיולוגית שהתנהלה בנושא. פרופ׳ סדצקי תמשיך לעבוד ולנהל את האירוע דרך אמצעים טכנולוגיים גם בעת הבידוד."

פרופ' סדצקי ציינה: ״האמצעי היעיל ביותר לבלימת והאטת המגיפה הוא בידוד האנשים שעלולים להיות בסיכון להמשך הפצת המחלה. אני קוראת לציבור להמשיך ולהקפיד על ביצוע הוראות משרד הבריאות במלואן. שרשרת העבודה במערכת הבריאות נמשכת וכולנו נמשיך לעבוד ולנהל את האירוע גם דרך אמצעי תקשורת מרחוק שלשמחתנו זמינים בימים אלה״.

דילוג לתוכן