שר הבריאות החדש: להשקיע יותר במערכת הבריאות

לדברי אדלשטיין, שר הבריאות החדש: משבר הקורונה עצר את שגרת החיים והבהיר לכולנו באופן חד משמעי: הגיע הזמן להשקיע יותר במערכת הבריאות של ישראל

מערכת האתר

עודכן בתאריך

חינוך, חברה, משפטמוסדות וארגונים רפואיים
בדיקות מעבדה יעילות בזכות אלגוריתם לבדיקה בשיטה של איגום. אילוסטרציה: Pixabay Michal Jarmoluk

*שר הבריאות המיועד יולי (יואל) אדלשטיין בהודעת כניסה לתפקיד שפורסמה ברשת החברתית פייסבוק מדגיש את חשיבות ההשקעה במערכת הבריאות.

אדלשטיין כיהן כיושב ראש הכנסת מהכנסת ה19 ועד הכנסת ה23. אדלשטיין כיהן כשר ההסברה והתפוצות וכן כשר לקליטת עליה בממשלות ישראל. אדלשטיין הינו חבר כנסת מטעם מפלגת הליכוד ומונה כשר הבריאות בימים אלו. זאת במקום ח"כ ליצמן שעבר למשרד השיכון.

העיקר הבריאות

בכניסתו לתפקידו כשר האמון על משרד הבריאות, כתב אדלשטיין בהודעתו :

"אמא שלי תמיד אמרה לי: העיקר הבריאות.  והיא צדקה, בריאות היא הבסיס. בלי זה – אין כלום.

אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת. משבר הקורונה עצר את שגרת החיים והבהיר לכולנו באופן חד משמעי: הגיע הזמן להשקיע יותר במערכת הבריאות של ישראל. להשקיע יותר בבתי החולים, להשקיע יותר בציוד, ומעל הכל להשקיע יותר בצוותי הרפואה.

למען כולנו, כי העיקר הבריאות.

נשקיע יותר במערכת הבריאות

אדלשטיין ממשיך וכותב "אני מסכם שבע שנים כיושב-ראש הכנסת, בהן הופקדתי על ניהולו של בית המחוקקים.

עמדתי בתוקף על עצמאותה של הכנסת ועל זכותה שלא להירמס על ידי הרשות השופטת.  הרחבתי את שיתופי הפעולה הבינלאומיים, פעלתי לייעול ושיפור כלל אגפי הכנסת, נלחמתי על שילובם של בעלי מוגבלויות, על נגישות ועל שמירה על איכות הסביבה.

כעת, הגיע הזמן לאתגר הבא – בחרתי לקבל על עצמי את תפקיד שר הבריאות."

אדלשטיין מוסיף ומציין "מיד עם הקמת הממשלה, אני מצפה להתחיל את עבודתי למען כלל הציבור. יחד עם צוות המשרד ואנשי הרפואה המדהימים שלנו, שעושים בשגרה ובחירום את הכל למען בריאות הציבור – נשקיע יותר במערכת הבריאות שלנו, ואני משוכנע בכל ליבי שההשקעה הזאת תשתלם.

אני מבקש להודות לראש הממשלה על האמון.

בעזרת ה' – נעשה ונצליח!"

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן