תרופות אנטי פסיכוטיות מקצרות חיי חולי דמנטיה

לפי נתונים שפורסמו בז’ורנאל המקצועי BMJ, תרופות אנטי פסיכוטיות מקצרות חיי חולי דמנציה

לפי דיווח שפורסם ב- BMJ (בריטיש מדיקאל ז’ורנאל), תרופות אנטי פסיכוטיות אחראיות לתמותה של 1800 חולי דמנציה בשנה בעקבות השימוש בהן. חוקרים מביה”ס הרוורד לרפואה ניהלו מעקב אחרי 75000 חולי דמנטיה שמתגוררים במוסדות טיפוליים בארה”ב, להם ניתנו תרופות אנטי פסיכוטיות. התרופות שניתנו היו הלופרידול (הלודול) וקווטיאפן (פרוקינאל) לשם טיפול במצבם. אלו לא בדיוק תרופות המיועדות למצבי דמנטיה, אבל הן ניתנות לחולים רבים כאלו. בסיכום המחקר, נמצא שתרופות אלו אחראיות לעלייה רבה בתמותה – המחקר הראה שהן אחראיות לפחות ל-1,800 מקרי מוות נוספים בשנה מעבר לאחוז התמותה הטבעי של אנשים כאלו.

כדורים תרופתיים. מקור: ויקיפדיה ברישיון CC3-by-sa. צילום: David Richfield
כדורים תרופתיים. מקור: ויקיפדיה ברישיון CC3-by-sa. צילום: David Richfield

דר’ אנה קורבט, חוקרת מטעם אגודת אלצהיימר בארה”ב, אומרת שיש מיעוט קטן של חולים שמפיקים מהן תועלת, אבל רק עם נטילתן במשך לא יותר מ-12 שבועות. לגבי מרבית החולים, הן גורמות ליותר נזק מאשר תועלת. אבל, אין זה הכול: מתרופות שכן נועדו לטפל בחולי דמנטיה, לפי הגדרתן על-ידי הממסד הרפואי, נפטרים טרם עת עשרות אלפים, אולי עוד יותר, מדי שנה. זה קורה מנטילת תרופות שהיו אמורות להקל על מצבם. לפי דו”ח משנת 2003 על תמותה בעקבות טיפולים קונבנציונאליים, דו”ח עליו חתומים דר’ גרי נאל, קרולין דין, מרטין פלדמן, דבורה רסיו ודורוטי סמית, מתים כל שנה בארה”ב יותר מ- 783,0000 אנשים כתוצאה מטיפולים כאלו, 261 פעמים יותר ממה שנהרגו בפיגוע מגדלי התאומים שם.

המציאות היא כזאת שאדם נבנה ופועל ממה שהוא אוכל (מטמיע), ממה שהוא שותה, ממה שהוא נושם, מחשיפה לאור שמש, מחשיבה חיובית. תרופות כימיות זרות למנגנון הביולוגי של האדם. טיפול רפואי שאיננו מבוסס על גישה זו נדון לכישלון. ברור שלא מדובר פה על מצבי חירום המצריכים ניתוח וכדומה, אלא על תחזוקת הבריאות של בני אדם בתנאים נורמאליים.

מקורות

BMJ admits antipsychotic drugs kill far more people than terrorism .
NaturalNews Friday, March 02, 2012 by: Ethan A. Huff, staff writer
BMJ admits antipsychotic drugs kill far more people than terrorism .riday, March 02, 2012

http://www.naturalnews.com/035125_antipsychotic_drugs_fatalities_terrorism.html#ixzz1omhfi2SR

NaturalNews.com/035125_antipsychotic_drugs_fatalit (http://www.naturalnews.com/009278.html).

 

* האמור במאמר זה אינו בגדר ייעוץ או מרשם רפואי אלא מידע שהופיע בעיתונות מדעית או ברשת האינטרנט. על מי שנזקק לטיפול, יש לפנות לרופא או תזונאי, בהתאם למצבו.

מאת: ד”ר מרדכי הוכברג Ph.D, תזונאי. מתוך כתב העת “תזונה פלוס”. לרכישת מנוי, התקשרו 08-9407466