תרופות נגד סרטן מפטריות

חוקרים אמריקאים מMIT פיתחו תרופה אנטי סרטנית מפטריות

ד"ר מרדכי הוכברג

עודכן בתאריך

רפואה משלימהתוספי תזונה
תאים סרטניים. מקור: ויקיפדיה. ברשיון cc3-sa-by מאת: Jolu, RAK

חוקרים מ-MIT פיתחו תרופות נוגדות סרטן מחומרים המיוצרים על-ידי פטריות

חוקרים מאוניברסיטת MIT מצאו, עוד לפני מספר שנים, תרכובת המיוצרת על-ידי סוגים שונים של פטריות, תרכובת לה יש יכולת חזקה ביותר כנגד תאי סרטן. אבל, הכמויות שפטריות ייצרו ממנה היו כל כך מזעריות, כך שלא ניתן היה לנסות תרכובת זו בניסויים קליניים. לאחרונה, סטודנטים מMIT- הצליחו לסנתז תרכובות זהות, חלקן עם שינויים קלים במבנה המולקולה. החומר הפעיל בתרכובות אלו הוא הגופרית שבהן. ניסויים מוצלחים נעשו עם חומרים אלו בתרביות רקמה של תאי סרטן מהסוגים לימפומה וסרטן צוואר הרחם. לאחר מכן הם נוסו גם נגד סוגי סרטן נוספים ובהם סרטן ריאות, כליות ושד. חומרים אלו קוטלים תאי סרטן ביעילות רבה והם 1,000 פעמים פחות פוגעים בתאים אנושיים בריאים.

נושא זה נחקר לאחרונה בצורה מאוד מקיפה ויש בו הבטחה גדולה לריפוי עתידי לסרטן. בשלב זה עדיין אין ייצור של חומרים אלו בכמות מסחרית – הכול עדיין בשלבים של ניסוי. המעוניין להרחיב את הידע שלו בנושא יפנה למקורות המופיעים בסוף המאמר.

מקורות

http://www.eurekalert.org/pub_releases/2013-02/miot-ruc022713.php
http://www.itechpost.com

http://www.naturalnews.com/039537_alkaloids_cancer_cells_fungi.html#ixzz2NroQGaAq

* האמור במאמר זה אינו בגדר ייעוץ או מרשם רפואי אלא מידע שהופיע בעיתונות מדעית או ברשת האינטרנט. על מי שנזקק לטיפול, יש לפנות לרופא או תזונאי, בהתאם למצבו.

מאת: ד"ר מרדכי הוכברג Ph.D, תזונאי. מתוך כתב העת "תזונה פלוס". לרכישת מנוי, התקשרו 08-9407466

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן