חידון קהוט בעברית במגוון נושאים

לפנים מגוון הצעות לחידון קהוט בעברית במגוון נושאים מעניינים. חידוני KAHOOT הם משחקים, סקרים וחידות שמועלים על ידי משתמשים רשומים בפלטפורמת KAHOOT. פלטפורמה זו מאפשרת לשחק בחידונים, משחקים, סקרים ומבחנים בחינם. קיימים מגוון משחקי קהוט מהנים

יצירת קהוט להכנה בעברית אינה מורכבת. עם זאת היא מצריכה הרשמה כמשתמש ופעולות לפי הנחיות פשוטות להעלאת השאלון או החידון או המבחן. השתתפות בקהוט וכניסה כמשתמש לקהוט מוכן בעברית או בכל שפה אחרת אינה מצריכה לעומת זאת כל הרשמה. כל מה שצריך הוא קוד משתמש כדי להכנס לקבוצה או לחידון קהוט שבו נרצה להשתמש. את הקוד נקבל על ידי מי שיצר את הקהוט. למשל קהוט כיתתי או קהוט לשיעור באוניברסיטה או בקורס או קהוט ליום הולדת או קהוט להיכרות עם חברים. ניתן גם לשוטט באתר פלטפורמת קהוט. שם נוכל לחפש חידוני קהוט מוכנים המכילים שאלות מענינות ומגוונות בשפות שונות.

קיימים מגוון סקרים, שאלונים, חידות ומשחקים לקהוט בעברית מוכנים לשימוש וגם בשפות אחרות. נוכל להשתמש בשאלונים והחידונים שלפנינו כפעילות פנאי חוויתית. ניתן להשתמש בחידון קהוט בעברית כפעילות חינוכית בכיתה או כפעילות חברתית. למשל נשתמש בחידון קהוט בעברית במגוון נושאים להפעלות במסגרת יום הולדת או יום גיבוש.

נוכל להשתמש בקהוט מוכן או ליצור קהוט חדש. אם בוחרים ליצור קהוט נוכל להשתמש ברעיונות ובפורמטים של קהוט שכבר מופיעים בפלטפורמה. מגוון הנושאים של חידון קהוט בעברית או בכל שפה אחרת עוסק בתחומים כמו שאלות טריוויה, ידע כללי, שאלות היכרות בקהוט, שאלות בנושאי חגים כמו קהוט לסוכות לחג שמח ומעניין, קהוט לשבועות או לפורים. מגוון נושאי חידון קהוט יכולים להציע לנו פעילות מהנה גם בחידון קהוט בעברית על בעלי חיים, קהוט על עונות השנה, קהוט מוכן לחופש הגדול – לקיץ, קהוט בנושא מקצועות כמו קהוט בנושא איכות הסביבה, ביולוגיה או פיזיקה, קהוט על חלל ועוד.

חידון קהוט בעברית מוכן לשימוש בנושאים שונים. צילום: Pixabay fancycrave1
חידון קהוט בעברית מוכן לשימוש בנושאים שונים. צילום: Pixabay fancycrave1

חידון קהוט בעברית בנושאים שונים

לפניכם חידון קהוט בנושאים מגוונים כמו  ידע כללי וטריוויה, בריאות תזונה ואורח חיים, נושאים מדעיים, חגים ועוד.

חידון קהוט בעברית – ידע כללי, טריוויה

חידון קהוט מדעי הטבע, החיים, ביולוגיה וסביבה

חידון קהוט מדעי החיים https://create.kahoot.it/details/0d244afc-208d-4686-8dd9-8ceb1ec761b0

חידון קהוט ביולוגיה ומדעי החיים  https://create.kahoot.it/details/c9c47c39-4f79-4873-b709-ec652f06aabd

 

חידוני קהוט ושאלונים בעברית – חגים

חידון קהוט לטו’ בשבט https://create.kahoot.it/details/f68d90c6-deaf-4569-adaa-9e1d272263f0

קהוט מוכן לחנוכה https://create.kahoot.it/details/373306f5-e9ac-4552-982a-7b653f9654bf

חידון קהוט לחג השבועות https://create.kahoot.it/details/e8ee1791-40c1-4475-aba9-6fa648ca3c9d

שאלות חידות קהוט לחג סוכות שמח מלא ברכה, הנאה ומשחקים : https://bit.ly/3Eoe52w