4 משחקי חברה לנוער וצעירים

מחפשים משחקי חברה קלילים ומהנים? היכנסו וקבלו פירוט על פעילויות נוער, משחקי גיבוש לחניכים ומשחקי תחרות בין קבוצות שיכולות לשמש כמשחקי חברה

שי לביא

עודכן בתאריך

חינוך, חברה, משפט
4 משחקי חברה לנוער וצעירים. צילום:Pixabay StockSnap

משחקי חברה לנוער, פעילויות לגיל 15, 16 או 19 בצבא ומשחקי גיבוש קלילים מהווים פעילות מהנה להיכרות, העמקת קשר, העברת זמן משותף, פנאי והנאה. לפניכם פעילויות נוער, משחקי גיבוש לחניכים ומשחקי תחרות בין קבוצות שיכולות לשמש כמשחקי חברה למבגרים ובעיקר לצעירים.

4 משחקי חברה לנוער וצעירים

לפניכם ארבעה משחקי חברה לצעירים ונוער המתאימים גם למשחק בין יחידים וגם למשחק כתחרות בין קבוצות:

1. משחק אותיות השיר

במשחק זה מחליטים על אותיות בעברית או באנגלית או שילוב (פעם אות באנגלית ופעם אות בעברית); ועל המשתתפים למצוא שיר שמתחיל באותה אות. הקבוצה או המשתתף (תלוי אם המשחק הוא בין קבוצות או בין המשתתפים ללא כקבוצות) הראשונה שמוצאים שיר שמילתו הראשונה מתחילה באות שנבחרה, מנצח. במשחק אסור למשתתפים להעזר בחיפוש אינטרנטי בגוגל או בספר או טקסט המכיל שירים. עם זאת אם הקבוצות או המשתתפים מתקשים מידי, אז כן ניתן לאפשר לכלל המשתתפים לחפש שירים לפי האות שבהם השיר מתחיל, גם באמצעות האינטרנט ובכל דרך אחרת.

2. פירות בפה סגור

במשחק משעשע זה המשתתפים אומרים שמות של פירות לפי סדר הא-ב' כאשר הפה של המשתתף סגור. יתר חברי הקבוצה צריכים לגלות מהו הפרי שניסה המשתתף לומר. המשתתפים יכולים להחליט שניתן לצרף לנסיון ההגיה של הפרי גם פנטוטימה המתארת את הפרי. מה שחשוב- אסור למשתתפים לפתוח את פיהם כשהם מבטאים את שם הפרי.

משחקים- עוד באותו נושא:

 

3. כן, לא שחור לבן, אני, אתה, מה, מי

במחשק היתולי זה המשתתפים שואלים זה את זה שאלות לגבי כל נושא. משך השאלות והתשובות הוא שלוש דקות. המשתתף שמגיע תורו צריך לענות ליתר המשתתפים על השאלות ללא שימוש במילים "אני", "אתה", "מה", "מי", "כן", "לא, "שחור" או לבן".

הקבוצה או האדם שמשמש בביטוי נפסל. בסוף נותרים רק המשתתפים שלאחר שלוש דקות לא נפסלו. בין המשתתפים הללו נערך שוב המשחק עד שהאחרון נותר בלי טעויות והוא המנצח. חובה לדבר במהירות יחסית ולא לשוחח בתשובות איטיות.

 

4. "מה הזזתי"

במשחק זה בכל פעם קבוצה או משתתף יוצאים מהחדר ונדרשים לגלות אילו פריטים הוזזו בתוך החדר לאחר שהם יצאו ממנו. הקבוצה או המשתתף שנותר בחדר צריכים להזיז שישה פריטים בתול החדר באופן משמעותי. על המשתתפים בקבוצה שיצאה או המשתתף היחיד שיצא מהחדר לזהות כמה שיותר פריטים שהוזזו לאחר שהוא יצא מהחדר. המשתתף או הקבוצה שגילו את כמות הפריטים הכי גדולה הם המנצחים.

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן