לאכול יותר ארוחות קטנות לירידה במשקל

למי שמעוניין לשמור על משקל גוף תקני או אף לרדת במשקל, מומלץ לאכול מספר גדול יותר של ארוחות קטנות במהלך היום (שש ארוחות) במקום שתיים או שלוש ארוחות גדולות. למי שמעוניין לאכול משהו קטן בין הארוחות- מומלצת שתייה מרובה, אכילת ירקות ופירות.

דיאטנים רבים סבורים כי אכילה של ארוחות קטנות במרווחי זמן קצרים מסייעת לדיאטה ועוזרת לרדת במשקל והיא מהווה שיטת אכילה שקל ליישם אותה למשך זמן ארוך. אכילה של ארוחות קטנות במרווחי זמן קצרים מפחיתה את התנודות ברמת הסוכר, שומרת על הקיבה ממיצי עיכוב שעובדים “על ריק” כשאנו לא אוכלים הרבה זמן, גורמת לתחושת שובע מתמשכת כל שעות היום ומסייעת לשמירה על רמת הסרוטונין במוח המסייע למצב רוח טוב.

ההמלצה המקובלת היום היא לאכול ארוחה קטנה מידי 2.5-3.5 שעות בשונה מהנוהג של אנשים רבים לאכול מספר קטן של ארוחות גדולות עתירות קלוריות בכל יום – ארוחת בוקר, ארוחת צהריים גדולה וארוחת ערב.