תרד וברוקולי לשמירת בריאות העצמות

לשמירה על בריאות העצמות בכל גיל- גם בגיל המעבר וגם בגיל הזהב– איכלו ירקות כמו תרד וברוקולי: על מנת לשמור על עצמות גופכם חזקות, הרבו במזונות המכילים סידן ויטמינים ומינרלים כגון ויטמין K. סידן וויטמין K נמצאים בירקות כמו תרד וברוקולי.
תרד הינו צמח הנפוץ בבישול וברפואה. תרד עשיר במינרלים, ויטמינים ורכיבים בריאים ומזינים רבים ובהם ויטמין A, ויטמיני B לסוגיהם, חומצה פולית, ויטמין C, ויטמין E, סידן, ברזל, מגנזיום, זרחן, אבץ, אשלגן וכן חומצות שומן רב בלתי רוויות, חומצות אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9.

ברוקולי הוא ירק ירוק בריא במיוחד. ברוקולי עשיר במינרלים ויטמינים כמו ויטמין A, ויטמין B1, B2, ניאצין, חומצה פולית, ויטמין E, ויטמין C, ויטמין K, אבץ, זרחן, אשלגן, ברזל, סידן, מגנזיום וחומצות אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9.


דילוג לתוכן