גודל הפין הממוצע

הידעת ? מה נחשב גודל ממוצע של פין? מהו גודלו של פין הנחשב גדול ומה נחשב איבר מין קטן על פי ממצאי מחקרים מקיפים במדינות שונות. אז על פי ממצאים מחקריים פין ממוצע הוא כזה שאורכו הוא כ-13 ס"מ. ממצאי מחקר שנערכו במעל 15,000 גברים בעולם במדינות שונות העלה כי האורך של פין ממוצע הוא 13.1 ס"מ בעת זיקפה. במחקרים שונים עולה עוד כי העובי של פי ממוצע הוא בין 9 ל-13 סנטימטרים.

רבים מבקשים לדעת מה עובי איבר מינם ומה אורכו לצרכים שונים וביניהם התאמה של אביזרים הקשורים ליחסי מין ותפקוד מיני למשל התאמה של גודל קונדום. אז מה נחשב איבר קטן ומהו אורך ועובי פין לא גדול ? על פי מדענים פין נחשב קטן יחסית או כזה המצריך התערבות להגדלת איבר המין הוא כזה שהאורך שלו בעת שהוא רפוי הוא קטן מ-4 סנטימטרים. ובעת זיקפה פין קטן הוא כזה שגודלו יותר קטן מ7.5 סנטימטרים. ממצאי מחקרים שונים העלו שהטווח הממוצע של גודל איבר מין גברי הוא בין  11.5 ל16 ס"מ.

הידעת? מהו איבר מין גדול? גודל של פין הנחשב גדול הוא כזה שעולה על 16 סנטימטרים. על פי ממצאים מחקריים גודל פין הוא גדול במידות אלה. רק לחמישה אחוז מהאוכלוסיה יש פין שגודלו יותר מ16 ס"מ.

איבר המין הגברי צומח וגדל במהלך גיל ההתבגרות. עם זאת איברי הרביה ממשיכים להתפתח עד תחילת שנות העשרים. אז מגיע איבר המין לגודלו המקסימלי.

 

 

 

 

 

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן