קינמון להורדת סוכר

שילוב קינמון בתפריט התזונתי או שתיית תה קינמון מספר פעמים ביון עשויה להוריד את רמות הסוכר בדם ובכך לסייע למי שסובל מסכרת.

קינמון נמצא במחקרים כמועיל להפחתת הסוכר ומסייע במגוון בעיות בריאותיות אחרות כמו טיפול בדלקות, הורדת כולסטרול, הפחתת כאבים, איזון הורמונלי ושיפור תחושת השובע והרזיה.

ערכיו התזונתיים של קינמון מגוונים. הוא מכיל סוכר בשיעור נמוך במיוחד למרות מתיקותו הרבה. הוא כולל סיבים תזונתיים במינון גבוה. הוא מכיל ויטמינים ומינרלים וחומצות שומן חיוניות. קינמון מכיל ויטמין A,  והוא מכיל ויטמין B1, B2, B3, B5, B6, B9. הוא כולל ויטמין C, ויטמין E וגם ויטמין ויטמין K.  בקינמון מינרלים מועילים וביניהם ברזל, מגנזיום, נתרן, סידן, אשלגן, אבץ ועוד. הוא מכיל חומצת אומגה 3 , חומצת אומגה 6 וכן חומצת אומגה 9


דילוג לתוכן