מלפפון טחון לעור הפנים

שימוש במלפפונים חתוכים משמשת לטיפוח עור הפנים, לעשות גלואו אפ מהיר וכן לטיפול וטיפוח של עור הפנים. אם תרצו לגוון, ניתן להוסיף למלפפונים החתוכים מסיכה ייחודית על בסיס מלפפונים אך בפורמט שונה. במקום מסכת המלפפונים הקצוצים המיתולוגית מסיכת מיץ מלפפונים. כלומר במקום חתיכות מלפפון- ניתן לטחון או לרסק שני מלפפונים בינוניים, לנקז את המיץ ולמרוח אותו למשך שעה על עור הפנים. מסכת פנים להזנה וטיפוח של העור ניתנת להכנה בבית ועלותה מינימלית. היא מועילה לשמירה על בריאות העור וחיוניותו.

ניתן להעזר במגוון הצעות לרעיונות למסיכות בהכנה ביתית לטיפוח עור הפנים שניתן להוסיף אליהן מיץ מלפפונים.  בין הטיפים למסכת פנים לטיפוח עור, שיפור מראה – גלואו אפ והזנת עור שמבוססות על תרופות סבתא, מלבד רעיונות של מסכות הזנה טבעיות ועוד ניתן למצוא גם, בנוסף למסכת המלפפונים הקלאסית גם מסכת הזנה אחרת. כך, מי שמעוניינת תוכל לצאת מהקופסה מעבר למסיכת המלפפון ולדעת איך לעשות גלואו אפ לעור במסכה אחרת ייחודית. מסיכה זו כוללת כורכום, דבש, שמן זית, קקאו ויוגורט.

להכנת מסיכה זו יש להשתמש בתערובת הכוללת חצי כפית כורכום המעורבבת בכפית דבש. לאחר מכן יש להוסיף חצי כפית שמן זית. למסיכה זו יש להוסיף רבע כפית קקאו טהור ללא תוספת סוכר. לזה יש להוסיף חצי כפי יוגורט ולערבב. את המסיכה אפשר למרוח למשך עשר דקות עד עשרים דקות. השימוש בה אפשרי מידי יום.

בנוסף, ניתן ליצור גם מסכת עור לפנים המבוססת על אבוקדו, על שיבולת שועל ולהוסיף מלבד שמן זית גם שמן קוקוס או לימון.

 

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן