הכנת מסכת הגנה לפנים לנשימה DIY

מעתה ואילך נדרשים תושבי ישראל לחבוש מסיכת פה ואף להגנה במרחב הציבורי ובמקום העבודה לפי הוראת משרד הבריאות, אז איך משיגים מסכה?הנחיה לחבוש מסיכות פה ואף במרחב הציבורי ובעבודה. איור: משרד הבריאות

מכינים מסכת הגנה לפנים מאולתרת מבד לפי הוראות הכנה DIY עשה זאת בעצמך בהכנה ביתית. במשרד הבריאות מסבירים כי מאחר ונגיף הקורונה עובר בטיפות, מסכה המגנה על הפה ועל האף מצמצמת את הסיכוי להידבק ולהדבק בנגיף הקורונה. לכן, במרחב הציבורי ובמקום העבודה, יש לחבוש מסיכה שמגינה על האף והפה. בבית אין צורך לחבוש את המסיכה.

עשה זאת בעצמך: איך להכין מסכות הגנה לפנים לנשימה ליציאה מחוץ לבית

במשרד הבריאות מסבירים כי אין חובה במסכת פנים סטרילית או מסכת נשימה לפנים היגיינית מחוטאת ואפשר להשתמש במסכה רגילה או במסכה מאולתרת שניתן להכין מבד. מסכת ביתית להגנה על האף או הפה מבד נדרשת להיות מבד כותנה ארוג בצפיפות ולא נמתח. חשוב בעת חבישתה, שהמסיכה תהיה צמודה לאף ולפה.

במשרד הבריאות מזכירים שאם המסכה בלויה, הדבר לא יגן עלינו. כמו כן מבקשים לציין כי יש לוודא שהמסכה אינה גורמת לקושי בנשימה. במיוחד תשומת לב נדרשת לאנשים עם קשיים במערכת נשימה, מחלות לב או מחלות ריאה. משרד הבריאות מדגיש כי יש לרחוץ ידיים לאחר המגע במסכת ההגנה לפנים כדי למנוע הידבקות.

איך להכין מסכת הגנה לנשימה לפנים

איך להכין מסכת הגנה לאף ולפה? כיצד לאלתר מסכת נשימה מבד לפנים ? בהמשך להנחייתו לכלל תושבי ישראל לצאת לעבודה ומחוץ לבית עם מסכת הגנה לאף ולפה, מפרסם משרד הבריאות הנחיות הכנה. ההנחיות ממחישות כיצד להכין מסכת הגנה לפה באופן מאולתר בהכנה ביתית. מסכת ההגנה המומלצת כאמור נדרשת להיות מבד צפוף. להכנה מאולתרת ביתית של מסיכת ההגנה לנשימה, נדרש בד וכן שתי גומיות.

הוראות ההכנה של מסכת ההגנה לפנים בהכנה ביתית שפורסמה על ידי משרד הבריאות:

 

 

דילוג לתוכן