לימון לטיפול בכתמי עור מהשמש

לימון מסלק כתמים

סרטון שמסביר איך להתמודד עם נזקי השמש- כתמי עור באמצעות לימון !

בסרטון הצעה לשימוש בלימון להבהרת כתמים הנחיות איך להשתמש בלימון לצורך כך.

בסרטון ממליצים להשתמש במיץ של פרי ההדר לטיפול בנזקי השמש לעור.

טיפול ביתי זה אמנם נשמע מעט מוזר, אך זה טיפול שבסיסו הוא גם הגיוני לאור העובדה שידוע שחומצות פרי הדר משמשות לפילינג שמבהיר כתמי עור ולאור העובדה שהלימון מכיל ויטמין סי, חומצה ציטרית- חומצת לימון (חומצה שבפירות הדר).

 

למי שלא יכול או לא רוצה להוציא כסף רב על טיפולים, מסכה להזנת עור הפנים או שהתייאש מלנסות תכשירים והליכים כימיים-קוסמטיים שונים שאמורים לטפל בבעיה, מוצע להשתמש בלימון…

הסרטון הזה מאשש מה שמתפרסם כתרופה עממית על כך שלימון, שמכיל חומצות וגם ויטמין סי וחומצות הדרים, הוא “תרופת סבתא” מצוינת, להבהרת כתמי עור. בסרטון מוצע לשלב את הלימון הסחוט הטרי עם תכשיר ניקוי הפנים (Cleanser)  למרוח על הפנים ולהחדיר לעור ולנקות זאת עם מים חמים . מומלץ שם לחזור על זה פעמיים או שלוש פעמים בשבוע עד שרואים תוצאות. או שמציעים לטיפול בכתמי העור והזיקנה המאוד עקשנים, לקחת לימון, לסחוט מעט ממנו על פד כותנה ולמרוח.

כתמי עור הם תוצר של נזקי השמש. ישנם גם כתמי הזיקנה, ובכל אופן שימוש בלימון אמור לסייע בהבהרה של הכתמים האלה באופן טבעי. בנוסף, כמובן שמומלץ גם להשתמש בתכשירים שמונעים נזקים של השמש עם מסנני קרני UV.

בנוסף שתיית מיץ לימון עם שמן זית ולחלופין מריחת שמן גרעיני רימונים או מריחת מסיכה של פטרוזיליה טחונה על הפנים (הרבה ויטמין C) מסייעים לבריאות העור ולסילוק כתמים.

תכונותיו של הלימון או כל תרופת סבתא אחרת שמקורה בטבע עשויה לשמש פתרון זמין אולם כדאי להוועץ ברופא מומחה לפני שימוש בתוספים, צמחי מרפא או מזונות לטיפול בבעיות עור או בעיות אחרות.