מהו פריימר לפנים ואיך לשים פריימרים מומלצים

פריימר הוא שכבת בסיס המשמשת הכנה של העור לקראת האיפור. שימוש באיפור בצורה מדויקת, מועילה ומתאימה לעורנו היא משימה מורכבת. רבות מן הנשים מוותרות על פריימר ובכך לא נהנות מיתרונותיו הרבים. שימוש לא נכון באיפור כפי שתעיד קוסמטיקאית מומחית או מאפרת טובה הוא לא דבר של מה בכך. לשם השגת תוצאות יש המדגישות את חשיבות ההשקעה בפריימר. פריימר מסיע לאיפור להשאר זמן ממושך וגורם למראה עור חלק יותר וזוהר. במאמר שלפניכם אספנו לפניכם ארבע הדרכות וטיפים מהו פריימר לפנים, הסבר איך משתמשים בפריימר על העור כמו סמאשבוקס. כמו כן איגדנו עיצות וטיפים לפריימירים מומלצים ואיך לשים פריימרים באופן מיטבי.

מהו פריימר

פריימר Primer או באנגלית Foundation המכונה כך בשל היותו צבע יסוד הוא הצבע שמישהו או מישהו שמים על הפנים על מנת להגביר את העמידות של איפור עור הפנים. פרימר הוא איפור יסוד לעור הפנים שמאפשר לאיפור להיוותר על עור הפנים יותר זמן.

פריימר הינו מוצא היוצר שכבת צבע נוספת להפרדה בין עורנו לבין האיפור עצמו. פריימר הוא מוצר מונע מהאיפור לחדור לתוך העור. באופן זה פריימר מסייע להפחית את מראה הנקבוביות של העור, השקעים והחטטים הזעירים או הבולטים אן ישנן ולשמור על מראה טבעי והימנעות מברק שומני של העור תוך השארת עורנו זוהר.

ניתן לשים פריימר על כל חלק בגוף כמובן. פריימר משמש גם לאיפור עור הגוף. אך חשוב לזכור שישנם פריימרים מומלצים המתאימים לעור הפנים במיוחד.

פריימר הוא מוצר נחוץ בשל האקלים הלח והחם בישראל הפוגע באיפור.

איך לבחור פריימר מומלץ

בחירת פריימר מומלץ צריכה להיות לפי מספר קרטריונים לגבי מהות ההמלצה וקבלת ההחלטה. בין אם נבחר בסופו של דבר בפריימר סמאשבוקס או MAC, טיב ההחלטה צריכה להיות תוצאה של שיקולים מהותיים ולא שם מותג.

  1. ניסוי וטעיה. כדאי לבחון פריימרים מומלצים מסוגים שונים כי בכל זאת העור של כל אחד מגיב באופן שונה לפריימר.
  2. על הפריימר להיות היפואלרגני.
  3. פריימר מומלץ בישראל חייב להיות כזה המותאם לתגובת העור בהזעה הרבה באקלים הישראלי החם והלח.
  4. בחירה בפריימר בעל מרקם נעים, לפי העור של מי ששמה אותו. בין אם מדובר בבחירה בפריימר לא כבד דמוי סרום או בפריימר מאסיבי.

הדרכה איך לשים פריימר על הפנים באופן נכון

 

בנוסף לכך טיפ נוסף הוא לגבי אופי השימוש בפריימר. טיפים חשובים הן למרוח את הפריימר על כלל אזורי האיפור כולל קו הלסת. זאת במקום בו יש אור טוב. חושב לא למרוח את הפריימר בצורה רשלנית אלא להספיגו בטפיחות מעגליות החל מהאמצע. כולל ירידה לכיוון הצוואר כדי להמנע מגילוי הפריימר בקו הלסת.