מזונות אנטי-אוקסידנטים כטיפול אנטי-אייג'ינג

באילו מזונות אנטי-אוקסידנטים ניתן להעשיר את התפריט התזונתי כטיפול אנטי-אייג'ינג

למזון יש השפעה משמעותית על בריאותנו. בנוסף, המזון משפיע גם על האופן שאנחנו נראים. השגת עור פנים מתוח יותר, בריאות של השיער, עור גוף זוהר קשורים בתפריט התזונתי שלנו. טיפול אנטי אייג'ינג אינו פונקציה של טיפולים מלאכותיים בלבד. בסרטון זה תקבלו מענה כיצד ניתן להעשיר את התפריט התזונתי שלנו באנטי-אוקסידנטים כטיפול אנטי-אייג'ינג כללי. בסרטון זה, מתאר הדוקטור ג'ף גרדר, כיצד לחזק את התזונה שלנו באמצעות מזון עשיר בנוגדי חימצון. במאכלים טבעיים שיאפשרו לנו להזין את המוח המזדקן ולמנוע את נזקי ההתבגרות. נזקים אלה כוללים מחלות שונות ובראשן מחלת הסרטן, הידרדרות הדרגתית בתפקודים הגופניים והקוגניטיביים– ובהיבטים אסתטיים, טיפוח ויופי המהווים סמן למצב הכללי- מראה העור, היווצרות קמטים וכתמים ועוד.

נוגדי חימצון- אנטי אוקסידנטים הינם חומרים בלי יכולת חיזור גבוה אשר מפחיתים את התחמצנות המולקולות הסמוכות – רדיקלים חופשיים בכך שהם מנטרלים אותן. קיימים אנטי-אוקסידנטים שונים כמו ויטמין C- חומצה אסקורבית, ויטמין E –חומרים טוקופרוליים, סלניום, ויטמין A, בטא-קרוטן, אלפא קרוטן, קרוטנואידים כמו ליקופן, לוטאין, קו-אינזים CO-Q10.

מלבד תפריט התזונה המוצע בסרטון זה הכולל מזונות כמו קפה, רימונים, אוכמניות, צימוקים, פטל שחור ושזיפים, תרד, דגי מעמקים המכילים אומגה 3,  ומיועד לשפר את תפקוד המוח ומניעת נזקי הזדקנות, קיימים מזונות נוספים המכילים נוגדי חימצון שאותם מומלץ לשלב בתפריט התזונתי וביניהם:, ענבים, עגבניה, גזר, כרוב, פפאיה, אשכולית אדומה, גויאבה אדומה ועוד.

כתבות באותו עניין

דילוג לתוכן